۱۰۰۳۴۷۴
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

قرارداد رازآلود ویلموتس با تیم ملی

مارک ویلموتس بابت ۶۶ روز کار بی حاصل با غیبت های مکرر و نتایج مفتضحانه، اگر برنده دعوای حقوقی با فدراسیون فوتبال شود، چنان کلاه گل و گشادی سر فوتبال ایران رفته که آن سرش ناپیداست.

خبرورزشی: مارک ویلموتس بابت ۶۶ روز کار بی حاصل با غیبت های مکرر و نتایج مفتضحانه، اگر برنده دعوای حقوقی با فدراسیون فوتبال شود، چنان کلاه گل و گشادی سر فوتبال ایران رفته که آن سرش ناپیداست.

قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران، امروز شامل یک کلاف سردرگم است و در مقطع زمانی فعلی فدراسیون و وزارت ورزش از سرناچاری، توپ را به زمین هم شوت می کنند اما سرانجام برگ های تاریخ ورق خواهد خورد و روزی در یک مکان و زمان مشخص، همه چیز درباره قرارداد رازآلود ویلموتس برای شهروندان ایرانی روشن خواهد شد.

خبرگزاری ها در تحلیل های خود ادعا می کنند اگر در پرونده پیچیده ویلموتس، رای به نفع سرمربی سابق تیم ملی ایران صادر شود، خسارت مالی گسترده ای که نصیب فدراسیون ما می شود وحشتناک و غیرقابل جبران خواهد بود.
این قرارداد حتی با گواردیولا، مورینیو، زیدان و مربیان سطح اول جهان (به فرض طلوع باشکوه تر!) هم نباید امضا می شد؛ چه برسد به ویلموتس که قبل از ایران، تجربه یک ناکامی محرز برای صعود به جام جهانی را داشت.

ویلموتس بر اساس هر رابطه ای که وارد فوتبال ایران شد، نشان داد گزینه ای با صلاحیت برای ما نبود؛ آنهایی هم که با حضور ویلموتس، توهم «نجابت رفتاری و اخلاقی» او را زده بودند و افراد ساده دل، حماقتی همچون «فوتبال هجومی» را در سر می پروراندند حالا وارد مخمصه ای به نام رای نهایی فیفا شده اند.

هیچ کس دقیقا نمی داند ویلموتس به سفارش چه کسی وارد فوتبال ایران شد و قراردادش توسط چه کسانی با این فضاحت بسته شد. ویلموتس بابت ۶۶ روز کار بی حاصل با غیبت های مکرر و نتایج مفتضحانه، اگر برنده این دعوای حقوقی شود، چنان کلاه گل و گشادی سر فوتبال ایران رفته که آن سرش ناپیداست. فقط منتظریم مسولان مربوطه که وعده کنکاش بی تعارف در این زمینه را داده اند به خاطر حیثیت فوتبال کشور و حق طبیعی مردم که دانستن و آگاهی است، بیش از این زمان را تلف نکنند و حقایق را بگویند.

فوتبال ایران در فیفا پرونده های بیشماری دارد که اعتبار ما را در سازمان جهانی فوتبال، مخدوش کرده است؛ گویا پرونده وحشتناک ویلموتس در راس هرم تمام شاهکارهایی است که در طول تاریخ فوتبال ما رقم خورده است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هم فدراسیون هم وزیر ورزش هردوشون عامل فساد درفوتبالند

    • بدون نام

      باید نفراتی که پای برگه قرارداد رو امضاکردن محاکمه علنی بشن تا بفهممن پول بیت المال یعنی چه هرچند چشمانم اب نمیخورد

    • بدون نام

      علی برکت الله

    • بدون نام

      خلاصه که رازش برملا میشه و مردم متوجه میشن که چند درصد اون تو حساب چه کسی بعنوان پورسانت ریخته شده و کدوم ویلا رو با این پول تو کدوم کشور اروپایی خریدن البته تا حدودی معلومه چون وزیر ورزش و جوانان دستور بستن قرارداد رو دادن و مهدی تاج هم به این مسئله اقرار کرده

    • ایرانی

      مقصر همه اینها آقایان سلطانی فر و تاج میباشند که حتی لفظ آقا هم برایشان زیاد است...دو کلاهبردار که خوب از آب گل آلود ماهی گرفتند... ا"ف برشما

    • بدون نام

      گناه داره قلب تاج در می گیره چه شدمگه پول مردم خوردن زدن وخودشان نصف کردن باانهاودیدی هیچ مسئول کشورهم برای خودش نمی گذارد بی خیال همه

    • بدون نام

      بابت این همه زحمت هایی که کشیدی مرثی آقای تاج

    • Ali

      چه بخور بخوریه تو این مملکت خدایا یعنی میشه ماهم یه فرصت بیاریم یه تیکه از این مملکتو بخوریم یا خدا کی اون روزو می بینم جدا از شوخی خوبه دم از اسلامیت می زنند اینجوری مملکتو به باد فنا می دنند

    • hamiiiiiid

      مگه اعتباری هم مونده؟؟برید بابا خودتونو مسخره کردید،خدایی شماها سیرمونی ندارید؟چقدر دزدی؟چقدر زدوبند؟مگه یه انسان چقدر حرص و طمع قدرت و ثروت میتونه داشته باشه؟هر چیزی حدی داره،حتی اختلاس و دزدی،دیگه شورشو در آوردید

    • امیر کبیر

      این خبرورزشی خوشش میاد جو بده . کدوم رمز و راز . اصلا هم قرارداد مرموزی نبود . کاملا روشن و واضحه اخوی . اینقدر بزرگش نکنین و نفرستید دنبال پوآرو و شرلوک هولمز . یه بچه مدرسه ای هم میتونه داستان رو تحلیل کنه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج