جاباما
۱۰۰۳۵۰۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مهلت واریز وجه برای برندگان قرعه‌کشی سایپا

در حالی که برخی مشتریان منتخب طرح فروش فوق‌العاده گروه خودروسازی سایپا در واریز وجه دچار مشکل بودند، این خودروساز اعلام کرد که مشکل پیش آمده به دلیل فرآیند مشخص شدن سهمیه نمایندگی‌های این شرکت در محل سکونت مشتریان بوده است و تا یک ساعت آینده این مشکل رفع خواهد شد؛ ضمن اینکه مهلت ۴۸ ساعته واریز از امروز لحاظ خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: در حالی که برخی مشتریان منتخب طرح فروش فوق‌العاده گروه خودروسازی سایپا در واریز وجه دچار مشکل بودند، این خودروساز اعلام کرد که مشکل پیش آمده به دلیل فرآیند مشخص شدن سهمیه نمایندگی‌های این شرکت در محل سکونت مشتریان بوده است و تا یک ساعت آینده این مشکل رفع خواهد شد؛ ضمن اینکه مهلت ۴۸ ساعته واریز از امروز لحاظ خواهد شد.

تعدادی از مشتریانی که در طرح فروش فوق‌العاده این شرکت برنده قرعه‌کشی بودند در واریز وجه دچار مشکل شده بودند و گزینه وازیر وجه برایشان فعال نبود.

ایسنا، موضوع را از گروه سایپا پیگیری کرد و این شرکت در پاسخ به این سوال اعلام کرد که مشکل ایجاد شده به دلیل فرآیند آماده‌سازی و اختصاص فروش خودرو هر مشتری به نمایندگی‌های منطقه محل سکونت مشتریان بوده است. این فرآیند در حال اتمام است وتا حدود یک ساعت آینده این مشکل رفع و گزینه واریز وجه بر روی سایت فروش، فعال خواهد و مشتریان برنده می‌توانند وجه خود را واریز و ثبت‌نام خودروی خود را تکمیل کنند.

ضمن اینکه با توجه به اینکه مهلت واریز وجه ۴۸ ساعت از آغاز زمان ثبت‌نام (ساعت ۱۴ روز یکشنبه) بوده است، آغاز این مهلت از امروز لحاظ خواهد شد.

همچنین شرکت از کسانی که در این قرعه‌کشی برنده شده‌اند خواست تا در ساعات پایانی اقدام به واریز وجه نکرده و از همان ساعات نخست وارد شده و وجه خود را تکمیل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج