جاباما
۱۰۰۳۵۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

روند قیمتی سکه و طلا همچنان کاهشی است

به گفته نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، کاهش نرخ ارز در بازارهای داخلی و همچنان کاهش تقاضا برای سکه، سبب شده است که روند کاهشی قیمت سکه و طلا در معاملات بازار ادامه داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: به گفته نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، کاهش نرخ ارز در بازارهای داخلی و همچنان کاهش تقاضا برای سکه، سبب شده است که روند کاهشی قیمت سکه و طلا در معاملات بازار ادامه داشته باشد.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگویی با بیان اینکه نسبت به روز گذشته براساس کاهش نسبی نرخ ارز و همچنین کاهش تقاضا برای خرید سکه، قیمت سکه و طلا در بازار امروز(دوشنبه) نیز کاهشی بوده است، آخرین قیمت‌های معاملاتی سکه و طلا در بازار امروز را اینگونه اعلام کرد که با کاهش ۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، هر قطعه سکه طرح جدید هفت میلیون و ۲۸۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم نیز با ۱۵۰ هزار تومان کاهش، هفت میلیون و ۵۰ هزار تومان دادوستد شده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: در بازار داخلی امروز نیم سکه، سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ربع سکه دو میلیون تومان معامله شده‌اند که نسبت به روز گذشته بدون تغییر بوده‌اند. سکه‌های یک گرمی نیز ۲۰ هزار تومان ارزان‌تر شده و یک میلیون و ۶۰ هزار به فروش رسیده است.

وی گفت: همچنین هر مثقال طلا سه میلیون و ۷۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۷۰۸ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شده‌اند که به ترتیب ۱۵ هزار و ۳۲۰۰ تومان ارزان‌تر شده‌اند.

آخرین نرخ هر اونس طلای جهانی هم ۱۶۹۵ دلار ثبت شده که نسبت به روز گذشته افزایش ۱۰ دلاری داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      توخدابست کنید.مردم خسته شدن چقدرسرمردم کلاه میزاریدسیرنشدیدازاین همه خوردیدیک کمی فکرمردم باشید.طلاقیمت جهانی میره بالامیگن طلاجهانی رفته بالاقیمت طلا بالا.طلاجهانی میادپایین میگن کسی نیست طلابخره به خاطراین طلاقیمتش بالاهست.دلاربالامیگن چون دلاربالاطلاقیمتش بالا.دلارقیمتش میادپایین میگن ربطی نداره قیمت طلابادلار.بسته دیگه فهمیدن مردم دارید میخوریددیگه نمیتونیم نگاه زن بچه کنیم بااین همه گرونی.انشالله امام ظهورکندخسته شدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج