۱۰۰۳۵۵۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

شیوه‌نامه جدید فدراسیون هندبال برای لژیونر شدن

فدراسیون هندبال شیوه نامه جدیدی را در ۵ ماده و یک تبصره برای نقل و انتقالات برون مرزی بازیکنان (لژیونر شدن) صادر کرد.

خبرگزاری ایسنا: فدراسیون هندبال شیوه نامه جدیدی را در ۵ ماده و یک تبصره برای نقل و انتقالات برون مرزی بازیکنان (لژیونر شدن) صادر کرد.

مدتی است که فدراسیون هندبال به دنبال تغییر قوانین برای لژیونر شدن هندبالیست‌ها است تا به هندبال ایران از این جهت آسیبی نرسد. اکنون فدراسیون این شیوه نامه جدید را منتشر کرده است که به شرح زیر است.

بسمه تعالی

مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی

سلام علیکم

با احترام و آرزوی توفیق روز افزون جنابعالی و همکاران محترم و ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های بی شائبه آن مدیریت محترم در راستای رشد و توسعه ورزش هندبال کشور به پیوست شیوه نامه اجرایی نقل و انتقالات برون مرزی (بین المللی ) این فدراسیون که با حضور ریاست محترم و مسئولین کمیته های مربیان و آموزش، مسابقات، امور بین الملل، نمایندگان باشگاه ها، بازیکنان، کارشناسان فنی و صاحب نظر، کارشناس مسائل حقوقی ورزشی مبتنی بر ۵ ماده و یک تبصره تهیه و تنظیم گردیده و مورد تصویب هیئت رئیسه فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی قرار گرفت جهت استحضار و بهره برداری لازم به حضور محترم ارسال می گردد.

خواهشمند است با توجه به اهمیت موضوع دستور فرمائید از تاریخ تصویب، برابر مقررات کلیه ماده های قانونی مطروحه در شیوه‌نامه موصوف مورد لحاظ قرار گیرد و نسبت به حسن اجرای آن اهتمام لازم به عمل آید که موجب تشکر و امتنان خواهد بود.

شایان ذکر است با صدور این شیوه نامه هرگونه بخشنامه و آئین نامه اجرایی در خصوص نحوه نقل و انتقالات برون مرزی فدراسیون، کم لن یکن تلقی می گردد.

حمیدرضا عزتی
سرپرست دبیری فدراسیون هندبال

وزارت ورزش و جوانان
فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران
شیوه نامه اجرایی نقل و انتقالات برون مرزی (بین المللی) فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران

ماده 1 : بر اساس بررسی های صورت گرفته در خصوص وضعیت و کیفیت لیگ های کشورهای مختلف دنیا که در رشته ورزشی هندبال صاحب سبک هستند و دارای لیگ های پویا و معتبری می باشند و همچنین تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده توسط صاحب‌نظران و کارشناسان فنی رشته ورزشی هندبال در سطح کشور، بازیکنان مجازند در صورت درخواست و پیشنهاد لازم از کشورهای تعیین شده بر اساس فرمت ذیل الذکر در رده های سنی بزرگسالان و در سطح A )لیگ برتر- بالاترین سطح) انعقاد قرارداد نمایند.

آلمان و فرانسه (به صورت آزاد در همه تیم‌ها)، اسپانیا، پرتغال، مقدونیه، لهستان، کرواسی، دانمارک، مجارستان، رومانی (چهار تیم اول لیگ برتر)، نروژ، سوئد، سوییس، اسلونی و چک(دو تیم اول لیگ برتر)

تبصره: قاره آسیا و آفریقا بر اساس جایگاه و شرایط باشگاه و در نهایت با نظر فدراسیون هندبال تصمیم‌گیری خواهد شد

ماده 2 : صدور فرم ITC صرفاً جهت تیم متقاضی توسط فدراسیون هندبال صادر می‌شود و بازیکن حق انتقال به باشگاه غیر را تحت هیچ شرایطی ندارد.

ماده 3 : صدور فرم ITC بازیکنان به صورت محدود و یک ساله صادر می گردد.

ماده ۴ : باشگاه های خارجی که بازیکنان ایرانی را به خدمت می‌گیرند بایستی در ایام IHF days بازیکنان را در اختیار تیم ملی گذاشته و همچنین در بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک الزاماً از دو هفته قبل از شروع مسابقات بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار دهند.

ماده 5 :فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران در راستای حمایت از بازیکنان ملی پوش و همچنین ایجاد انگیزه در بین این عزیزان ، بالاخص رده سنی جوانان و امید حداقل دستمزد قرارداد بازیکنانی که در آخرین سال منتهی به قرارداد عضو تیم ملی بزرگسالان در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک بوده اند را مبلغ 130 میلیون تومان تعیین نمود.

این شیوه نامه مشتمل بر 5 ماده ویک تبصره تهیه و تنظیم گردیده و به تصویب هیئت رئیسه فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران رسیده و از تاریخ تصویب قابلیت اجرایی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امرا

      میخوان همه رو پناهنده کنن

    • مهدی مومنی

      ok ok

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج