جاباما
۱۰۰۳۷۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برگزاری دو آزمون دانشگاه آزاد در آخر هفته

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: آزمون‌های زبان انگلیسی EPT و مهارتهای زبان عربی این دانشگاه در موعد مقرر یعنی صبح روز پنج شنبه مورخ ۲۲ خرداد ماه جاری بطور همزمان در حوزه تهران و ۱۸ حوزه امتحانی با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: آزمون‌های زبان انگلیسی EPT و مهارتهای زبان عربی این دانشگاه در موعد مقرر یعنی صبح روز پنج شنبه مورخ ۲۲ خرداد ماه جاری بطور همزمان در حوزه تهران و ۱۸ حوزه امتحانی با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی برگزار می‌شود.

دکتر بهروز طهماسب کاظمی افزود: از آنجایی که آزمون زبان دانشگاه آزاد اسلامی ویژه دانشجویان دکتری این دانشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا از اسفند ماه گذشته برگزار نشده بود، با توجه به شرایط حاضر و با هماهنگی به عمل آمده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون اسفند ماه با تاخیر سه ماهه در روز پنجشنبه ۲۲ خرداد ماه برگزار می شود.

وی با اشاره به افزایش حوزه های امتحانی در این دوره تصریح کرد: به منظور رفاه دانشجویان و در راستای کاهش تردد بین استانی تعداد ۷ شهر شامل اردبیل، ارومیه، گرگان، اراک، همدان،قزوین و خرم آباد به فهرست حوزه های امتحانی این آزمون اضافه شده است.

وی با اشاره به فرصت مجدد ثبت نام برای داوطلبان در نوبت اول به تاریخ ۲۶ بهمن ماه ، نوبت دوم به تاریخ ۱۷ فروردین ماه و نوبت سوم به تاریخ ۱۰ خرداد ماه، گفت: در نهایت مقرر شد این آزمون با حضور دوازده هزار و ۴۲۰ نفر در ۱۹ حوزه امتحانی در تاریخ ۲۲ خرداد ماه جاری برگزار شود.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش با اشاره به رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی در این آزمون تصریح کرد: استفاده از ماسک و دستکش توسط داوطلبان و عوامل اجرایی الزامی است. مسئولین حوزه های برگزاری آزمون موظفند از ورود داوطلبان بدون ماسک و دستکش به حوزه جلوگیری به عمل آورند. همچنین به دلیل رعایت مسائل بهداشتی پذیرایی از داوطلبان در خلال برگزاری آزمون انجام نخواهد شد .

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از تجمع داوطلبان در ورودی ساختمان محل برگزاری آزمون ، درب حوزه های امتحانی حداقل دو ساعت قبل از شروع برگزاری آزمون یعنی هفت صبح باز می شود ،همچنین به منظور جلوگیری از تجمع داوطلبان، برگزاری آزمون متناسب با تعداد داوطلبان در بیش از یک ساختمان برگزار می شود و محل استقرار داوطلبان در هر ساختمان در کمترین فاصله از درب ورودی در نظر گرفته شده و مسیر حرکت داوطلبان به گونه ای طراحی شده که در هنگام ورود و خروج تجمعی ایجاد نشود. همچنین فاصله استاندارد چیدمان صندلی در این دوره معادل حداقل ۱/۶ متر رعایت خواهد شد.

دکتر کاظمی افزود: به جهت کاهش تردد بین استانی داوطلبان استثنائاً در این دوره از آزمون زبان شرکت کارکنان و اعضای هیات علمی در آزمون محل اشتغال بلا مانع اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، وی با اشاره به برگزاری ماهانه این آزمون از داوطلبانی که دارای علائم بیماری هستند خواست به جهت رعایت مسائل بهداشتی و جلوگیری از شیوع بیماری در این دوره از آزمون شرکت نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج