۱۰۰۳۸۲۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دو گزینه ذوب‌آهن برای جانشینی رادولوویچ

ذوبی‌ها پس از قطع همکاری با سرمربی مونته‌نگرویی دو گزینه برای جانشینی او تا پایان فصل مد نظر دارند.

ایلنا: ماجرای ادامه همکاری ذوب آهن با میودراگ رادولوویچ، سرمربی مونته‌نگرویی وارد فاز پیچیده‌ای شده و طرفین با وجود اینکه می‌دانند قصد ندارند با هم ادامه دهند ولی در انتظار تصمیم طرف دیگر هستند.

رادولوویچ به مسئولان باشگاه اعلام کرده قصد بازگشت ندارد ولی از آنها خواسته دستمزدش تا پایان فصل پرداخت شود و یک فصل باقی مانده از قراردادش فسخ شود ولی ذوبی‌ها به دنبال این هستند که پرداختی‌شان به این سرمربی تا پایان زمان حضورش در ایران یعنی بعد از بازی با سپاهان باشد و همین موضوع به محل اختلاف آنها تبدیل شده است.

مسئولان ذوب آهن به سرمربی خود اعلام کردند اگر قصد بازگشت به ایران را ندارد استعفا دهد و او هم با توجه به اینکه در صورت انجام چنین کاری به خواسته‌های مالی خود نمی‌رسد تا این لحظه تن به خواسته باشگاه نداده است.

ذوبی‌ها برای اینکه در آینده مدارکی برای یک طرفه بودن این قطع همکاری از سوی طرف مقابل داشته باشند از رادولوویچ خواستند تا به ایران برگردد و برایش بلیت هم تهیه می‌کنند که البته با توجه به ممنوعیت پرواز از مونته‌نگرو به ایران فعلاً این اقدام صورت نگرفته است.

از سوی دیگر باشگاه اصفهانی با وجود اینکه فعالیت رسمی برای انتخاب جانشین رادو انجام نمی‌دهد ولی دو گزینه مد نظر مدیران است که مشغول بررسی آن هستند.

یکی از آنها اضافه شدن مهدی رجب‌زاده، کاپیتان سابق این باشگاه به عنوان نفر اول کادرفنی تا پایان فصل است و دیگری که محتمل‌تر به نظر می‌رسد، سپردن امور فنی به حسن استکی در هفته‌های باقی مانده از لیگ نوزدهم است.

استکی برای در اختیار گرفتن هدایت ذوب آهن تا پایان فصل اعلام آمادگی کرده و با توجه به اینکه رقمی به قرارداد کنونی او در صورت سرمربی شدن اضافه نمی‌شود و به عبارتی هزینه‌ای برای ذوب آهن ندارد گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

گفتنی است که برتری ذوب آهن در دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان باعث شده اعتماد مدیران باشگاه به مربی تیمشان بیشتر شود.

با این وجود حتی اگر تصمیم قطعی برای حضور استکی به عنوان سرمربی گرفته شود این موضوع تا زمان مشخص شدن تکلیف باشگاه با رادولوویچ رسانه‌ای نخواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج