۱۰۰۳۹۷۱
۱۴ نظر
۵۰۰۲
۱۴ نظر
۵۰۰۲
پ

حاج‌صفی: برگزاری لیگ، گل به خودی است

بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت: برگزاری مسابقات فوتبال در شرایط فعلی را به معنای گل به خودی است.

خبرگزاری فارس: احسان حاجی‌صفی اظهار کرد: روز گذشته آزمایش PCR برای سومین بار از اعضای تیم ما گرفته شد که متاسفانه جواب تست شش نفر مثبت اعلام شده و همین موضوع، تمرکزمان را بهم زده است.

وی در ادامه افزود: فوتبال ورزش گروهی است و قابل قیاس با مشاغل دیگر و سایر رشته‌های ورزشی نیست، بازیکنان حین بازی و تمرینات باهم برخورد دارند و همین موضوع احتمال انتقال کرونا در بین اعضای تیم را افزایش می‌دهد. تمامی بازیکنان تراکتور کرونا را در یک قدمی خود می‌بینند و فکر و ذکرمان درگیر همین موضوع است.

حاج‌صفی با تاکید بر اینکه دلیل و توجیه مسئولان امر برای آغاز مجدد تمرینات و برگزاری بازی‌ها مشخص نیست، گفت: روزانه هزاران نفر به کرونا مبتلا شده و ده‌ها نفر جانشان را از دست می‌دهند، در این وضعیت حرف زدن از آغاز بازی‌ها هیچ منطق و توجیهی ندارد. به نظر من کسانی که از آغاز بازی‌ها حرف می‌زنند، به سلامت جامعه و خانواده‌ بازیکنان هیچ ارزشی قائل نیستند.

حاجی‌صفی که با سایت تراکتور گفت و گو کرده است، با اشاره به پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی به باشگاه‌ها، گفت: آقایان پروتکل مشابه لیگ‌های اروپایی را به باشگاه‌های ایرانی ابلاغ کرده‌اند، ولی واقعیت این است که امکانات ما قابل قیاس با آنها نبوده و به همین دلیل یکسری از این موارد بهداشتی قابلیت اجرایی ندارند. همچنین فراموش نکنیم که به‌جز چند باشگاه، وضعیت مالی اکثر تیم‌ها مناسب نبوده و برخی باشگاه‌ها حتی توان تامین هزینه همین تست کرونا را هم ندارند.

وی با بیان اینکه فوتبال و قهرمانی همه چیز نیست، ادامه داد: سلامت ورزشکاران و خانواده آنان خیلی مهمتر از فوتبال است. افرادی که مصرانه به دنبال آغاز مسابقات هستند، می‌توانند با شرایط ما تمرین کرده و کنارمان حضور داشته باشند؟ باور کنید هر لحظه فکرمان درگیر کروناست.

بازیکن ملی‌پوش تراکتور تاکید کرد: بهترین تصمیم در شرایط کنونی، پایان لیگ نوزدهم است، معتقدم با برنامه‌ریزی بهتر و پروتکل‌های بهداشتی منطقی‌تر، می‌توان لیگ بیستم را در فصل پاییز استارت زد.

بازیکن تیم فوتبال تراکتور با اشاره به اظهارات اخیر وزیر محترم بهداشت، بیان کرد: دکتر نمکی اعلام کرده «شرایط عادی نیست» و به نوعی حجت را تمام کرده است. ایشان تنها یک سفر رفته است، اگر مانند اعضای تیم‌ها بیش از ۱۰ سفر را در حدود ۴۵ روز بروند، چه شرایطی پیش می‌آید.

وی در ادامه اضافه کرد: مسئولیت عواقب برگزاری مسابقات در شرایط کنونی بر عهده کیست؟ این سئوال و خواسته تمامی فوتبالیست‌ها و تیم ها است که مسئولیت به مخاطره افتادن سلامتی ما و خانواده‌هایمان را چه کسی بر عهده خواهد گرفت؟ وزارت بهداشت؟ وزارت ورزش؟ فدراسیون فوتبال یا سازمان لیگ؟ چه ارگانی سلامتی ما را تضمین می‌کند که دستور برگزاری مسابقات را صادر کرده‌اند.

حاج صفی در پایان اظهاراتش با بیان اینکه برگزاری بازی‌ها در شرایط کرونایی که توام با ترس و دلهره هست، آینده بازیکنان را به شدت تهدید می‌کند، به این موضوع نیز تاکید می‌کنم که تراکتور از هیچ رقیبی نمی‌ترسد و به حد کافی رقبایش را شکست داده است؛ تنها حرف و دغدغه‌ی ما بازیکنان، سلامت خود و خانواده‌مان است. اگر خدای ناکرده یک نفر از اعضای خانواده‌مان کرونا بگیرند، مقصر کسانی هستند که مجوز شروع بازی‌ها را صادر کرده‌اند و باید پاسخگو باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کسی اجبار نکرده‌ بازی کنید مثل سپاهان بازی نکنید ۳،۰به نفع حریف شود تا گل به خودی هم نزنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای حاج صفی نترس پوکر فقط سوزش داره درد نداره

      • مهرداد

        دقیقا چه اصراری دارن بازی کنن بابا شما که هر سال یه موز بر میدارین الن بردارین بکشید کنار

      • kordook

        مگه قرار نبود اینا از لیگ اتصراف بدن؟
        زن وزی گفت زیر حرفم نمیزنم و از لیگ انصراف میدیم و پای جرایمش هم هستیم.واسه یه بارم شده مرد وزی باش زن وری جان و این بازیکناتم بفرست خونشون نیان بیرون کرونا بره توشون.

    • بدون نام

      داداشم
      گورخیده
      الفرار
      آز پوکر میترسن

    • سجاد خیاط

      این همه پول به دلار میگیری باید هم بازی کنی پس مردم عادی نیم درصد تو هم پول نمیگیرن چرا باید کار امسال تو رو راه بندازه یعنی تو تو این چند وقت اصلا کار بانکی یا خرید دیگر نداشتی زر زیادی میزنی

    • کیو

      چطور الان شرایط برای ادامه لیگ نیست
      اما خودت داری میگی اول مهر لیگ بعدی را شروع کنیم
      خوب ایکیو تو ای سه ماه مانده به مهر معجزه میشه
      اول مهر هم همین اشه و همین کاسه
      اگه نمیتونی مثل کیسه تنان فرار کن برو ترکیه یاهم مثل شله زرد ها از تو رختکن نیا بیرون شاید فرجی بشه

    • مرتضی

      میلیاردها دلار خرج کنید اول فصل به امید قهرمان شدن آخرش دسته بیل هم نصیبتون نشه میشه همین مصاحبه ها!!!!

    • بدون نام

      احسان بروووو.خخخ

    • بدون نام

      ببند دهنتو.. این آخر عمر فوتبالیت داری بد جوری خودتو از چشم میندازی

    • عع

      چطور موقع پول گرفتن بازیکن خارجی رو مثال میزنید

    • بدون نام

      یاشاسین تراختور یاشاسین احسان حاج صفی اقا چرت پلیس قهرمان ....

    • بهداد

      خب از نظر تاسیون تکلیف فصل بعد چیه؟ کی فوتبال رو شروع کنن خوبه؟ والله همین ها که دارن فشار میارن هر رایی داده بشه که به ضرر پرسپولیس باشه و جلو قهرمانیشو بگیره بلافاصله زمين و زمان رو بهم میدوزن که ما فوتبالیست حرفه ای هستیم شغل و درآمدمونه زودتر شروع کنین، یعنی اینقدر بزدل. حیف کاپیتانی تیم ملی که به این و شجاعی دادن.

    • بدون نام

      امسال که بگڋره درد پوکر پرسپوولیس تموم بشه فصل بعد باشگاه ها بگن کرونا هست فوتبال نیست قرار دادم نیست این آقایون خانوادگی میان وسط،زمین فوتبال میگن لیگ برگزار بشه .... خیلی کثیف هستن بعضی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج