جاباما
۱۰۰۴۰۱۴
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

بیانی:

مجلس درباره ویلموتس همه چیز را روشن کند

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: مجلس باید در مورد قرارداد ویلموتس، همه چیز را برای مردم روشن کند تا مشخص شود چه افرادی اشتباه یا تخلف کردند.

خبرگزاری تسنیم: شاهین بیانی در خصوص شکایت ویلموتس از فدراسیون فوتبال و قراردادی که با این مربی بلژیکی بسته شده است، گفت: برای من بسیار عجیب است که قرارداد به این مهمی با چنین مشکلاتی روبه‌رو شود، زمانی که کی‌روش از ایران رفت این موضوع عنوان شد که باید قرارداد سرمربی جدید خیلی محکم بسته شود تا همه چیز به سود سرمربی نباشد ولی دیدیم که اتفاقات دیگری رخ داد. هر چند نمی‌خواهم در مورد مسائل فنی زیاد صحبت کنم اما با این انتخاب در نهایت کار تیم ملی هم به جایی رسید که ایران برای رفتن به جام جهانی کار سختی دارد و شانس ما مثل دوره قبل زیاد نیست.

وی عنوان کرد: چطور می‌شود که فدراسیون و وزارت ورزش در چنین قرارداد مهمی اشتباه کرده باشند تا این مربی بیشترین پول را بگیرد و برای کمترین مدت در ایران حضور داشته باشد. اگر قرار باشد فدراسیون غرامت شش میلیون یورویی به ویلموتس بدهد دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. الان مردم ما همه چیز را از طریق صفحات مجازی دنبال می‌کنند و دل آنها به درد می‌آید که چنین پول‌هایی صرف ضرر و غرامت در فوتبال ایران می‌شود. در این سال ها هم شاهد بودیم که بارها چنین اتفاقاتی در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس رخ داد.

بیانی گفت: قرارداد ویلموتس و مشکلاتی که ایجاد شده، نشان می‌دهد که چه مسائلی در این سال‌ها در فدراسیون وجود داشته است. متاسفانه در فوتبال ایران فساد دیده می‌شود، هر جا پول باشد طبیعتا فساد هم وجود دارد. شنیده‌ام که مجلس روی این موضوع دست گذاشته و امیدوارم این موضوع به سرانجام برسد. مجلس باید در مورد قرارداد ویلموتس، همه چیز را برای مردم روشن کند تا مشخص شود چه افرادی در این موضوع اشتباه یا تخلف کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کی باید وضع کی را روشن کند ، مجلسی که نماینده اش برای شخصی ۶۷۰۰ خودرو ثبت نام می کند وقتی قضیه بر ملا می شود ، باز همین مجلس همین نمایندگان را مامور تحقیق از خودرو سازان می کند که هیچ نتیجه ای هم نذاشت به نظر شما کحای کار ایراد دارد خودرو سازان ، نمایندگان ، مجلس و یا اطلاعات

    • بدون نام

      تاج پشتش خیلی گرم است که این خیانت بزرگ کرده

    • رضا

      مجلس بایستی به مشکلات موجود جامعه بپردازدنقش قوه قضاییه هست که با قاطعیت دواشد مجازات برخورد کند تا این قبیل موارد دیگر تکرار نگردد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج