۱۰۰۴۰۴۳
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

جلالی: فکر می‌کنم قهرمانی پرسپولیس قطعی است

مجید جلالی سرمربی تیم گل گهر سیرجان،پرسپولیس را قهرمان لیگ نوزدهم می‌داند.

فرهیختگان: فقط چند نفس کوتاه تا بازگشت همه تیم ها به فصل نوزدهم لیگ برتر باقیست. چند بار دیگر خورشید غروب کند، می توانیم رقابت تیم های لیگ در بازی های باقی مانده از فصل نوزدهم را شاهد باشیم ولی قبل از آن توصیه می‌کنیم صحبت‌های مجید جلالی سرمربی با تجربه باشگاه گل گهر سیرجان را بخوانید؛ تیمی که این روزها در تهران اردو زده و تمریناتش را در ورزشگاه الیاف دنبال می‌کند.

*در حال حاضر و با این شرایطی که وجود دارد، وضعیت گل گهر را چطور می بینید؟

در ابتدا باید بگویم همه تیم‌ها شرایط کاملاً یکسانی دارند. بچه‌ها ماه‌ها از تمرینات و بازی‌های دور بودند هرچند در این مدت تمرینات تاکتیکی نداشتند اما به لحاظ بدنی در فرم خود باقی مانده‌اند و این شرایطی است که از نگاه من و سایر دستیاران مثبت ارزیابی می‌شود و می‌توانیم با توجه به این میزان از آمادگی بچه ها با نگاهی حرفه‌ای به رقابت ها برگردیم.

*تصور شما از ادامه بازی ها چیست؟ آیا ادامه رقابت‌ها تصمیم خوبی بود؟

البته تلاش های زیادی انجام شد تا بازی ها لغو شود اما حالا که این تصمیم را گرفتند تا رقابت ها را برگزار کنند، نمی توان دیگر سنگ جلوی پای برگزاری لیگ گذاشت. باید کمک کنیم تا همه برگردند و نتایج در زمین بازی و به صورت کاملاً طبیعی مشخص شود.

*شما در تیمی کار می کنید که از ابتدای فصل قعرنشین و جزو پایین نشین های جدول بود. حالا گل‌گهر احتمال سقوط را احساس نمی کند؟

نه سقوط گل گهر یک شایعه است و شما نباید این شایعات را باور کنید. ما روند بسیار خوبی را داشتیم و اگر لیگ تعطیل نمی‌شد شاید به رده‌های میانی جدول هم می‌رسیدیم چون در ۶ بازی پایانی ۱۲ امتیاز گرفتیم. این یعنی میانگین دو امتیاز از هر بازی که برای همه ما جذاب و هیجان انگیز است. با همین روند می‌توانستیم شرایط را تغییر بدهیم و روزهای بهتری را بسازیم. ولی به هر حال بازی ها تعطیل شد و فکر می‌کنم در بازگشت به مسابقات باید بار دیگر با همین میزان از آمادگی روحی و روانی و تمرکز بالایی که داشتیم، کارمان را دنبال کنیم.

*تصور شما از سرنوشت این فصل چیست؟ آیا واقعاً قهرمان‌ لیگ تغییر می کند؟

من قبلا هم این موضوع را عنوان کردم و بار دیگر می گویم که قهرمان این فصل تیم فوتبال پرسپولیس است و آنها باید از حالا به فکر جشن قهرمانی هم باشند. شاید زودتر از پایان لیگ و آخرین بازی این فصل، پرسپولیس بتواند جشن خود را برگزار کند. باقی تیم‌ها برای کسب سهمیه آسیا یا نشستن در بهترین رده جدول تلاش می کنند. شرایط جدول و وضعیت بازی ها به من این موضوع را می گوید.

*بحث های پیش آمده مبنی بر اینکه اعضای تیم شما سه مرتبه تا به حال تست کرونا را پشت سر گذاشته اند. این موضوع صحت دارد؟

بله ما از ۲ خرداد تا ۱۲ خرداد ۳ بار تست کرونا داشتیم که جواب تست اول کمی نگران کننده به نظر می‌رسد اما با کمک دوستان خود در کمیته پزشکی ورزشی فدراسیون فوتبال توانستیم تست های بعدی را در یک آزمایشگاه مدرن انجام بدهیم و وقتی همه اعضای تیم دو بار تست های منفی را دریافت کردند، با خوشحالی به ادامه تمرینات بازگشتیم. امیدوارم که همه بازیکنانم تا پایان فصل بتوانند سلامتی خود را حفظ کنند و در بهترین شرایط ممکن باشند.

*ماجرای دو تست منفی تان چه بود؟

حقیقتش این است که مهرزاد خلیلیان از دوستان ما در کمیته پزشکی ورزشی بعد از تست اول گفت حتما باید تست دوم هم منفی باشد. به همین خاطر در فاصله ای اندک و حدود دو یا سه روزه، دو مرتبه تست دادیم و همه این تست ها منفی بود تا نگرانی مان رفع شود.

*این امکان وجود دارد که فاصله بین این فصل لیگ برتر با فصل بعد هم کمتر از شرایط عادی باشد. این وضعیت تیم شما را آزار نمی دهد؟

این شرایط که به خاطر بیماری کرونا پیش آمده، اصلاً قابل پیش‌بینی نبود و به همین علت نمی توانیم به راحتی در مورد آن صحبت کنیم. اتفاقاتی هم که می‌افتد، غیرمترقبه است. اگر مثل سال های قبل بود که کلا همه چیز عادی پیش می‌رفت و طبق برنامه سازمان لیگ بود، فصل نوزدهم تا به حال تمام شده بود و همه به فکر لیگ بعدی بودیم؛ هیچکس نگرانی به تیمش راه نمی‌داد اما طبیعتاً امسال نه تنها در ایران بلکه در همه دنیا شرایط به گونه‌ای است که باید با وضعیت جدید خودمان را هماهنگ کنیم.

شاید بهتر بود که لیگ تعطیل شود اما حالا که قرار است به بازی ها برگردیم، باید تلاش کنیم با بالاترین سطح آمادگی این اتفاق بیفتد. به هر حال فوتبال به جامعه نشاط می دهد و همین موضوع می‌تواند باعث شرایط بهتری در بین مردم شود؛ هرچند ریسک ابتلا به بیماری کرونا برای فوتبالیست‌ها و همه اعضای تیم ها بسیار بالاست ولی باید با این وضعیت کنار بیاییم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مربی منطقی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی خودکردبااین نظریه

      • ارتش سرخی

        دمش گرم خدایی حرف حق زده

    • بدون نام

      آدم با شرف ب این میگن قابل توجه تاسیون خخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج