۱۰۰۴۰۴۵
۱۴ نظر
۵۰۰۹
۱۴ نظر
۵۰۰۹
پ

رمزگشایی روزنامه صداوسیما از برکناری جهانپور

روزنامه جام جم با موضوع برکناری جهانپور، سخنگوی سابق وزارت بهداشت واکنش نشان داد.

روزنامه جام جم با موضوع برکناری جهانپور، سخنگوی سابق وزارت بهداشت واکنش نشان داد.

این روزنامه نوشت:

کیانوش جهانپور که نزدیک۳ماه هر روز او را با دستی پر از آمارهای کرونایی می‌دیدیم، دیروز از سمت سخنگویی وزارت بهداشت کنار رفت.

کیانوش جهانپور دیروز از سمت خود به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت کنار رفت و سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان، سیما سادات لاری را به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد. اما انگار حاشیه‌ها حتی بعد از کنار رفتن جهانپور هم او را رها نمی‌کند!

کیانوش جهانپور از معدود مسؤولانی است که حداقل در دوره فراگیری کرونا حضور چشمگیری در شبکه‌های اجتماعی هم دارد و بسیار هم پیش آمده بود تا توییت یا اظهارنظری از او در فضای مجازی تبدیل به خبری در رسانه‌ها می‌شد. مصداق دیگر این اختلاف‌های نهفته در متن حکم را می‌توان در کلمات اندک منتشر شده از سوی او در اولین توییت بعد از برکناری هم متوجه شد.

او این بار مصرعی از یک شعر منسوب به حکیم ابوالقاسم فردوسی را الصاق کرده به تصویری از سردار شهید قاسم سلیمانی و نوشته است: « یکی مرد جنگی به از صدهزار». اما کیست که نداند مصرع پیشین این بیت که در متن توییت هم نیست، حالا مفهومی آشکارتر از مصرع منتشر شده دارد؟ مصرعی که در آن آمده «سیاهی لشکر نیاید به کار». مصرع حذف شده را که کنار طعنه‌های مستتر در حکم سخنگوی تازه وزارت بهداشت و درمان قرار بدهیم شاید بتوانیم متوجه این جابه‌جایی در وضعیت کنونی فراگیری ویروس کرونا هم بشویم.

هر چند حالا همه رسانه‌ها از جمله همین متن پیش رو بیشتر نگاهش را معطوف به چرایی این جابه‌جایی و کشف دلایلش کرده است اما حضور یکباره کیانوش جهانپور در سمت سخنگویی ستاد مقابله با کرونا هم به همین اندازه عجیب به نظر می‌آمد، چرا که به گواه بسیاری از اطرافیانش او حتی در جلسات پر حرف و بحث هم، معروف بوده است به ماخوذ به حیایی و صرفه‌جویی در سخن، این که فردی با مختصات این‌چنینی به یکباره در ساحت سخنگوی وزارت بهداشت و درمان آن هم در دوره عجیب فراگیری کرونا ظهور می‌کند به همان اندازه رفتنش عجیب است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرمان عظیمی

      بابا یکسال دیگه بیشتر نمونده، تمام وزرا و معاونین و سخنگوها و... باید عوض بشن، باید یک سری افراد جدید بیان و اونا هم در هر سمتی که باشن ثروت اندوزی کنن!!!!!؟؟؟!!!!!! یه سفره 8سال باز بود و همه دور هم، حال کردن!!!!!

      پاسخ ها

      • دلسوز

        احسن

    • راجوخان هندی

      چون کیانوش خان واقعا آمارها رو دقیق اطلاع رسانی میکرد،یجورایی به مشام بعضی آقایان خوش نیومد،و برکنارشد،همین دیروز خانم لاری اعلام کرد ۲۰۰۰ نفر مبتلا،درصورتیکه روز قبل آمارها بالای ۲۸۰۰ نفر اعلام شده بود،خداییش در حقش نامردی کردن......!!!!!!! جناب مدیر تایید کن،

      پاسخ ها

      • علی 11

        کلا با سیستم کار اداری آشنایی نداری، مگه آمار رو خود آدم میذاره تو جیبش که بیاد اعلام کنه؟!

      • فلاح

        کجای کاری ما ایرانی ها آمارسازیمان حرف نداره از نظر ما صفرملاک نیست حالا یکی کمتر، نمونه. حذف صفرپول است، پس می شود آمار را پایین بالا کرد،منورالفکر.

      • ایرانیم اصیل واصل.

        دوست عزیز بمشام نه به مذاق.

    • بدون نام

      جهانپو رمردی لایق کاردان مدیرومدبربود

    • بدون نام

      خودت فهمیدی چی نوشتی ،حقا که روزنامهٔ صدا و سیما هستی!

    • عبدالله

      شما خودشو ناراحت نکن در همین مدت که دکتر
      چنان با تحلیل هایش کار تبلیغاتی کرده که ایشان
      را در مجلس دوازدهم خواهید دید .

    • بدون نام

      این کیانوش بخاطر رفتار وگفتارش حتی همسرش نیز ازش طلاق گرفته که الان عضو شورای شهر تهران است که کیانوش خان باانها هم تنش دارد

    • بدون نام

      راجوخان امار رو از جیب کتش و ازخودش درنمیاورد ازش میخواستن اینو بگو اونو بگو......اخر نامردی رو درحقش کردن !

    • فلاح

      هرکسی کارخود را درست انجام بده کنار میره، بنده خدا انسان بزرگواری بوده ویکی ازخصائص مهم وی راستگویی و روک گویی بوده است، نمونه آن انتقاد به صحبت سفر چین و همچنین نقد فیلم چ مبنی بر اینکه کارگردان فیلم، حق مطلب را در خصوص شهید فلاحی ادا نکرده است.بنظر می رسد وزیر بهداشت درخصوص برکناری آقای جهانپور احساسی عمل نموده است باید حمایت بیشتری می کرد.

    • بدون نام

      مسئولیت گرفتن واخراج زمان بر نیست دقیقه ایست مگر فرمانبرداری وبله قربان گویی واجرای اوامر بدون چکن وچرا فرهنگ طرف شده باشد و،گرنه توانایی وتجربه وسابقه خدمت وشایستگی ارزش ندارد

    • بدون نام

      اینم امار دورغ میده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج