۱۰۰۴۱۰۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مناجاتی: «کَلّاش‌ها» سال‌هاست فوتبال را رها نمی‌کنند

مهدی مناجاتی، پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است تا زمانی که مربیان بزرگی در کشور خودمان داریم، نباید به سراغ مربیان درجه سه خارجی برویم.

خبرگزاری تسنیم: مهدی مناجاتی در واکنش به انتقادات مطرح شده درباره قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اکنون که بهترین بازی‌های جهان پخش می‌شود و مربیان ما هم همان تاکتیک‌ها را در تمرینات تیم‌های خود اجرا می‌کنند، از آنها کمتر استفاده می‌کنیم. متأسفانه چشم امید مدیران به مربیان خارجی است که برای ما کلاس اروپایی بودن خود را می‌گذارند. اکنون بهترین کلاس‌های مربیگری در ایران برگزار می‌شود و از خارج از کشور هم به ایران می‌آیند.

وی با بیان اینکه ما مربیان و بازیکنان بزرگی داریم، تصریح کرد: باید از داشته‌های خود استفاده کنیم و نباید این‌قدر برای جاهای دیگر تبلیغ کنیم. وقتی غذای حاضری داریم، نباید سراغ غذای مانده کشورهای دیگر برویم تا سودی نصیب دلالان و کارچاق‌کن‌ها شود. مربیان ما از باهوش‌ترین افراد هستند و بهترین کارایی را دارند. در کوچه‌های خودمان، بچه‌های ایرانی تلاش می‌کنند از تکنیک‌های روز دنیا استفاده کنند و ما باید در فکر صادر کردن علم خود باشیم، نه اینکه مربیان کشورهای درجه سوم فوتبال را بیاوریم و به آنها پول بدهیم.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره نقش کمیته فنی در انتخاب ویلموتس برای هدایت تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: برای یافتن کمیته فنی به سراغ زمین‌های خاکی جنوب شهر بروید. جایی که مردم با پای برهنه از بهترین تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها استفاده می‌کنند. متأسفانه برخی «کَلّاش‌ها» سال‌هاست دست روی فوتبال گذاشته‌اند و آن را رها نمی‌کنند. معلوم نیست آنها چه زمانی سیر می‌شوند تا چند متخصص، سکان فوتبال را در دست بگیرند.

مناجاتی درباره احتمال محکومیت پنج میلیون یورویی فوتبال کشورمان در پرونده ویلموتس بلژیکی بیان کرد: ما با این پنج میلیون یورو می‌‌توانیم در استان‌های مختلف روی فوتبال پایه سرمایه‌گذاری کرده و سال‌ها از آن استفاده کنیم. ما حرف اول را در آسیا می‌زدیم، اما افراد کارنابلد زیادی سر کار آمدند و وقتی می‌روند، دار و دسته آنها سال‌هاست در فوتبال ما می‌مانند. امیدوارم امام زمان (عج) ظهور کند تا این افراد را رد کند و بروند دنبال کارشان! ما که نتوانستیم حق‌مان را بگیریم، امیدوارم ایشان چنین کاری را انجام دهد!

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ببینید چند سال این فدراسیون روی کار است؟ ما روزی آقای آسیا بودیم، اما الان خبری از ایران نیست. بروید خجالت بکشید! اگر قبلاً مدیری کاربلد نبود، مطالعه می‌کرد یا از افراد کاربلدی کنار خود استفاده می‌کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج