۱۰۰۴۱۲۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کریم باقری - تیم ملی؛ ابهام بزرگ در آغاز کار!

اگرچه در اسفند ماه گذشته فدراسیون فوتبال با کریم باقری برای حضور در شغل دستیاری تیم ملی به توافق رسید اما نکات مبهمی در این زمینه وجود دارد.

ورزش سه: در میانه های اسفند سال گذشته بود که کریم باقری بعد از شایعات فراوان، سرانجام دستیار دراگان اسکوچیچ شد تا یکی از آخرین اقدامات محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل اسبق پرسپولیس، موافقت با حضور وی در تیم ملی ایران باشد. او حتی روز ۱۵ اسفند عکسی یادگاری با دراگان گرفت تا به همراه وحید هاشمیان دستیاران ایرانی اسکوچیچ لقب گیرند اما این در حالی است که بعد از گذشت ۳ ماه از آن روزها، هنوز تکلیف آقا کریم مشخص نیست.

بحران مالی فدراسیون فوتبال ایران سبب شده تا تامین حقوق کریم باقری در هاله ای از ابهام قرار گیرد. او که در این سال ها بیشترین قرارداد را بین دستیاران سرمربیان پرسپولیس داشته، حالا انتظاری معقول از فدراسیون فوتبال دارد اما فدراسیون فوتبالی که در سال های گذشته کمتر در پرداخت دستمزد به دستیاران ایرانی خوش قول بوده، شاید این بار هم چنین رویه ای را در سر داشته باشد و این بار اخلاق آقا کریم در تضاد است.

نکته مهم این است که کریم باقری در پرسپولیس نقش کلیدی در دوره های مختلف داشته و توانسته کنترل تیم را به خوبی در دست گرفته و از ایجاد حاشیه و جنجال جلوگیری کند. نقشی که باتوجه به مقبولیت در بین بازیکنان ملی پوش نیز می‌تواند ایفا کند و در این صورت اسکوچیچ نگرانی خاصی از بابت شاگردانش نخواهد داشت.

این در حالی است که البته در هفته های اخیر شایعات زیادی پیرامون کریم باقری مطرح بود و گفته می‌شد که اسکوچیچ وظیفه تماشای مسابقات لیگ برتری را به او و هاشمیان داده که در این صورت آینده وی در پرسپولیس در حالت مبهم قرار خواهد گرفت. در نهایت باید دید ابتدا فدراسیون فوتبال چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت و از آن مهم تر، رویکرد باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی به وظایف جدید کریم باقری چه خواهد بود.

کریم باقری که یکی از اسطوره های فوتبال ایران محسوب می‌شود، تا سال ۱۳۸۰ بیش از هشتاد بازی ملی انجام داد اما پس از بازی با ایرلند تصمیم به خداحافظی از بازی های ملی گرفت و حدود یک دهه از تیم ملی به دور بود تا این که به درخواست افشین قطبی در مقدماتی جام جهانی به تیم ملی برگشت و چند بازی انجام داد و حالا در صورت توافق با فدراسیون فوتبال، ده سال بعد دوباره به تیم ملی بازخواهد گشت؛ البته این بار به عنوان دستیار یک سرمربی خارجی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج