جاباما
۱۰۰۴۱۴۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

گرشاسبی: تاج در زمان انتخاب ویلموتس تحت فشار بود

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در زمان انتخاب مارک ویلموتس، رئیس وقت فدراسیون خیلی تحت فشار بود و حالا نباید به او خرده گرفت.

خبرگزاری میزان: حمیدرضا گرشاسبی در خصوص شرایط این روز‌های فوتبال ایران و باشگاه پیکان که مدیریت آن را برعهده دارد، به صحبت پرداخت که می‌خوانید:

بازیکنان با ترس تمرین می‌کنند

او در ابتدا اظهار داشت: پیکان در حال آماده‌سازی خود برای حضور در لیگ برتر است، ولی این آماده‌سازی زمان‌ می‌برد چراکه مسابقات و تمرینات مدت زیادی تعطیل بوده است. نکته اینجاست که برخی از بازیکنان ما از ترس کرونا با استرس تمرین می‌کنند. تعویق یک هفته‌ای مسابقات می‌تواند به ما کمک کند، اما به هر حال شرایط برای همه یکسان است. همه تیم‌ها گرفتار مشکل بی‌پولی هستند و این معضل کار را برای همه سخت کرده است.

ورزش ما روی هواست!

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره اینکه آیا پولی از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بابت تبلیغات محیطی طلب دارند یا خیر، تصریح کرد: هنوز حساب و کتاب نکرده‌ایم، اما کلا ورزش روی هواست چه برسد به فوتبال. در این وضعیت تیم‌داری خیلی سخت است.

فدراسیون از ما نظری نخواست

گرشاسبی در مورد اینکه برای تدوین اساسنامه فدراسیون فوتبال از او نظرخواهی شده یا خیر، تصریح کرد: بار اول به ما نامه‌ای دادند و نظر ما را خواستند، اما بعد از اینکه فیفا از اساسنامه ایراد گرفت فدراسیون برای بار دوم از ما نظری نخواست.

باید به فکر پیروزی در پرونده ویلموتس باشیم

وی درباره حواشی که در خصوص قرارداد ویلموتس به وجود آمده، گفت: به نظرم همه چیز را باید کنار گذاشت. باید به فکر این باشیم که در این پرونده پیروز شویم. یک میلیون یورو در گذشته با یوروی پنج هزار تومانی خیلی با یوروی ۱۹ هزار تومانی امروز تفاوت دارد. باید دید آیا درآمد فوتبالی هم سه، چهار برابر شده است یا خیر. به نظرم تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران دارد روی فوتبال هم تاثیر خودش را می‌گذارد.

تاج تحت فشار بود

مدیرعامل باشگاه پیکان ادامه داد: در زمان انتخاب ویلموتس، تاج خیلی تحت فشار بود. حتی یک نظرسنجی هم گذاشته شد که سرمربی تیم ملی بعد از کی‌روش خارجی باشد یا ایرانی که همه رای به مربی خارجی دادند. در نهایت ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد و به نظرم نباید از تاج خرده گرفت.

سریع با همه قرارداد می‎‌بستم

وی در پاسخ به این سوال که آیا در زمان حضورش در پرسپولیس دلال‌ها مربی یا بازیکن به این تیم پیشنهاد می‌دادند یا خیر، تصریح کرد: دخالت‌ها همیشه وجود دارد، اما من خیلی سریع بازیکن یا مربی مدنظرم را جذب می‌کردم و قرارداد می‌بستم و بعد همه متوجه می‌شدند. من از این روش استفاده می‌کردم تا کسی نتواند در کارهایم دخالت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلاد

      چه فشاری اصلا کی روش چش بود بگو فوتبال ایران بی صحابه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج