جاباما
۱۰۰۴۱۵۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ابهام در میزبانی شهرخودرو در مشهد

قائم مقام باشگاه شهرخودرو گفت: وضعیت مشهد هم‌چنان در شرایط قرمز است و با استرس زیادی تمرینات تیم را برگزار می کنیم.

ایسنا: وحید علیپور درباره وضعیت برگزاری تمرینات این تیم اظهار کرد: بعد از انجام تست‌های کرونا، با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی تمرینات تیم زیر نظر کادر فنی آغاز شده است، اما آن چه که مهم است این که با توجه به وضعیت قرمز مشهد تمرینات را با استرس زیادی برگزار می‌کنیم.

او ادامه داد: با توجه به اخباری که وزارت بهداشت درباره کرونا اعلام می‌کند، ما هم‌چنان نظرمان این است که اگر بازی‌ها برگزار نشود بهتر است، اما سازمان لیگ گویا بر این موضوع اصرار دارد و این موضوع ممکن است سلامتی خیلی از اهالی فوتبال را به خطر بیاندازد.

قائم مقام باشگاه شهر خودرو خراسان افزود: تا چند روز قبل از این که حمیداوی مالک باشگاه چک‌های بازیکنان و کادرفنی، برای رسیدن پرداختی‌ها به ۸۰ درصد را صادر کنند، متاسفانه خیلی از افراد موضوع مسایل مالی درباره مخالفت باشگاه ما با برگزاری لیگ را مطرح می‌کردند، اما حالا همه می‌دانند که باشگاه شهرخودرو به فکر سلامتی بازیکنان و اهالی فوتبال بوده است چرا که راهکارهای خیلی مناسبی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در زمان برگزاری مسابقات را نداریم.

وی اظهار کرد: سعی کردیم وضعیت معیشت بازیکنان را درنظر بگیریم و برحسب وظیفه تا این‌جای فصل تقریبا پرداختی‌های‌مان به روز است و با تحویل چک‌های بازیکنان که در روزهای گذشته داشتیم قسمت عمده‌ای از مطالبات بازیکنان را داده‌ایم. عدد پرداختی باشگاه به بازیکنان در شرایطی رقم خورد که باشگاه ما در بخش خصوصی اداره می‌شود و تامین منابع مالی در روزهایی که تقریبا بازار کسب و کار تعطیل است اتفاق ساده‌ای نبود. ولی اولویت مدیریت باشگاه برای حفظ آرامش بازیکنان است و فکر می‌کنم باشگاه چه در بخش خصوصی چه دولتی مانند تیم ما پایبند به قراردادهایش نبوده است.

علیپور در ادامه به تمایل مالک باشگاه به توقف لیگ اشاره کرد و گفت: آقای حمیداوی از روز اول قویا گفتند که اگر صحبت از تعطیلی لیگ می‌کنند صرفا برای حفظ سلامت جامعه و بازیکنان است و به نظرم با وجود صحبت‌های ناجوانمردانه‌ای که برای مسائل مالی به ایشان نسبت داده می‌شد، حالا اثبات شده است که در عمل هم واقعا بدنبال این موضوع هستیم.

قائم مقام باشگاه شهرخودرو خراسان ادامه داد: شما به این نکته توجه داشته باشید که باشگاه می‌توانست مثل اکثر تیم‌ها، بخشی از قراردادها را پرداخت نکند. ولی تصمیم مدیریت برخلاف این امر بود و امیدوارم به مسئولان سازمان لیگ اثبات شده باشد که ما فقط با چه هدفی به دنبال تعطیلی مسابقات هستیم.هرچند که با توجه به وضعیت قرمز برخی شهرها مثل مشهد عملا امکان برگزاری بازیها در این شهرها نیز وجود ندارد .

او هم‌چنین به آمادگی تیمش برای شرکت در مسابقات اشاره کرد و گفت: با همه صحبت‌هایی که کردم، تمرینات تیم زیر نظر کادر فنی ادامه دارد، اما باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. آمارهایی که در روزهای گذشته منتشر شده به نظر من واقعیت جامعه را نشان می‌دهد و پیگیری دوباره لیگ، می‌تواند اوضاع را وخیم‌تر از قبل کند.

علیپور در پایان اظهار کرد: آن چه مسلم است مشهد در حال حاضر در وضعیت قرمز به سر می‌برد و همان‌طور که گفتم این مساله باعث ایجاد استرس در بین بازیکنان شده است و عملا ما مجبوریم به شهر دیگری برویم برای همین هم کادر فنی پیشنهاد داده است تا تیم را ظرف چند روز آینده به تهران ببریم و مدتی را در تهران اردو بزنیم تا کنترل بازیکنان راهم از نظر شیوع ویروس بیشتر زیر نظر بگیریم.
هر چند با این شرایط و وضعیت قرمز مشهد، برگزاری بازی در این شهر هم با ابهام روبه‌رو است و به نوعی از مشهد فراری می‌شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج