۱۰۰۴۲۸۲
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

مشکل مجلس وجود نمایندگان زیر ده درصدی است

اعتبار نامه آقای تاجگردون هم استخوان بدی در گلوی اصولگرایان شده است. نه می‌توانند قورتش دهند و نه بالا بیاورندش. در باره آنچه که علیه او می‌گویند اطلاع دقیقی ندارم. مساله من هم نبوده. و برایم هم مهم نیست که رای بیاورد یا نیاورد.

برترین‌ها: عباس عبدي در یادداشتی نوشت: اعتبار نامه آقای تاجگردون هم استخوان بدی در گلوی اصولگرایان شده است. نه می‌توانند قورتش دهند و نه بالا بیاورندش. در باره آنچه که علیه او می‌گویند اطلاع دقیقی ندارم. مساله من هم نبوده. و برایم هم مهم نیست که رای بیاورد یا نیاورد. در جامعه‌ای که در بالاترین سطح دستگاه قضایی ان سال‌های متمادی وضعیتی بوده که گوشه‌ای از آن را در دادگاه اکبر طبری دیدیم، پرداختن به این که فلان نماینده کسی را برای شغل معرفی کرده نوعی شوخی و اتلاف وقت است.

همچنین معتقد نیستم که مشکل مجلس وجود نمایندگان فاسد است. مشکل مجلس ایران وجود نماینده زیر ده درصدی است! مشکل مجلس ایران حزبی و رقابتی نبودن و فاقد بینش بودن است. مشکل فاسد بودن تعدادی نماینده‌ نیست مشکل این است که دستگاه ناظر رسمی و مدنی بر عملکرد نمایندگان و سایر قدرت‌مداران وجود ندارد. مشکل مجلس ایران منع ورود نمایندگانی است که بتوانند نقش مدرس را ایفا کنند و الا نمایندگانی که نقش تَدَیُّن‌ها را بازی کنند زیاد پیدا می‌شوند و بعد هر کاری کردند هم کسی به آنان کاری ندارد.

با این وجود پیشنهاد می‌کنم جمله عیسی مسیح را هنگامی که دید بدکاره‌ای را می‌خواهند سنگسار کنند در ابتدای رای‌گیری برای هر کسی که اعتبارنامه‌اش مورد اعتراض است تکرار کنند.

"نخستین سنگ را کسی پرتاب کند که خود شرمسار گناهی نباشد." در پی این سخن همه سنگ های خودشان را به زمین انداختند و رفتند.

کسانی رای منفی دهند که از هیچ رانتی بهره‌مند نشده باشند از جمله مهمترین رانت که همان رد صلاحیت رقبای قدرتمند است. کسانی رای منفی دهند که صندلی نمایندگی خود را از طریق رقابت کامل کسب کرده باشند. این حداقل انتظار است. ولی گمان نمی‌کنم که اندکی از صداقت و شهامتی که مردم عصر مسیح داشتند را امروز پیدا کنید. منتظر رفتار آقای قالیباف که رییس این نمایندگان است باید بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدی

      نه ده درصدی مهمه نه نود درصدی
      مسئولی که خادم مردم باشه تجمل گرا و راحت‌طلب نباشه مایه‌ی خیر و برکته
      مسئولی که اینجوری نبود مایه‌ی شر و نکبته مثل بیشتر مسئولین ِ فعلی

    • بدون نام

      اصلاح و اصول روي هم پونزده درصد راي دارن

    • بدون نام

      مشکل مجلس مستقل نبودنش است،ویک دست بودنش است.

    • بدون نام

      جناب عبدی!!!! یادمان نرفته که در مجلس قبل که شما اصلاح طلبکارها نتیجه را ۳۰ هیچ از اصولگراها بردید مدام دم از این میزدید که منتخبینتان با لیاقت و متخصص و قدرتمند هستند ولی بعداز چهار سال مشخص شد که همه چیز در حد شعار بود حالا شما کدوم نماینده قدرتمند دیگر داشتید که نتوانستید به مجلس یازدم راه دهید؟؟!؟ ضمنا در بازی سیاست هم مثل فوتبال و... چه با یک گل ببری چه با ۱۰ گل، امتیاز آن مسابقه را کسب کرده ای؟ ای کاش شما اصلاح طلبکارها هم ۲ تا گل(۲درصد رای) میاوردید و اینقدر ناراحتی خودتون را با تخریب مجلس به نمایش عمومی نمی گذاشتید!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حیف اینجا استیکر قلب نمیشه گذاشت. والا یه قلب لنکه اونیکه شیختون امروز تو مجلس واسه عشقش با گوشیش داشت میفرستاد برات میفرستادم.

    • بدون نام

      اینطور در مورد مرحوم تدین صحبت کردن ، یا نشان از غرض ورزی است و یا بیسوادی گوینده ، که در اینجا به نظر من هردو

    • بدون نام

      چقدر سوخته که هم پیاله هاش رای نیاوردن. آخی گناه داری.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج