۱۰۰۴۳۵۱
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

هافبک آمریکایی شالکه: ترامپ، نژادپرست است

هافبک آمریکایی باشگاه شالکه آلمان با انتقاد شدید از رفتار «دونالد ترامپ» در واکنش به مرگ «جورج فلوید»، رییس جمهوری آمریکا را به نژادپرستی متهم کرد و او را فاقد صلاحیت برای این پست خواند.

خبرگزاری ایرنا: هافبک آمریکایی باشگاه شالکه آلمان با انتقاد شدید از رفتار «دونالد ترامپ» در واکنش به مرگ «جورج فلوید»، رییس جمهوری آمریکا را به نژادپرستی متهم کرد و او را فاقد صلاحیت برای این پست خواند.

«وستن مک‌کِنی» در گفت‌وگو با نشریه بیلد آلمان گفت: از نگاه من، می‌توان او (ترامپ) را نژادپرست خواند.

هافبک ۲۱ ساله تیم ملی آمریکا ادامه داد: فکر نمی‌کنم ترامپ گزینه مناسبی برای شغل ریاست جمهوری باشد؛ فکر نمی‌کنم او مسوولیت خود را در قبال کل کشور درک کند. به نظرم او آگاهی ندارد و ذره‌ای از او حمایت نمی‌کنم. او کسی نیست که پای حرفش بایستد.

فلوید که دوشنبه هفته جاری به خاک سپرده شد، در حالی که در بازداشت پلیس شهر مینیاپولیس ایالت مینیسوتا بود، به دست یک افسر پلیس کشته شد. ویدئوی منتشر شده از مرگ وی که افسر پلیس را در حال زانو زدن روی گردن وی نشان می‌داد، خشم و اعتراضات عمومی را در شهرهای ایالات متحده برانگیخت.

ترامپ برای سرکوب اعتراضات در شهرهای آمریکا رویکرد خشنی را اتخاذ کرد و در جریان یک میزگرد در خصوص اعمال قانون در کاخ سفید، از پلیس آمریکا حمایت کرد.

مک‌کنی که در شهر تگزاس متولد شده است، در نخستین دیدار شالکه پس از مرگ فلوید، با بازوبندی که روی آن نوشته «عدالت برای جورج» به چشم می‌خورد، در زمین بازی حضور پیدا کرد.

«مارکوس تورام» بازیکن فرانسوی و «جیدون سانچو» ملی پوش انگلیسی دورتموند نیز پس از گلزنی در بوندسلیگا خواستار اجرای عدالت در مورد قتل فلوید شدند.

مک کنی ادامه داد: اساسا، مهم است که ما یعنی ورزشکاران به مبارزه علیه نژادپرستی متعهد باشیم زیرا ما در معرض دید هستیم. به همین دلیل این مبارزه به همه ما بستگی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا این نژاد پرستی تا کی ادامه داره در آمریکا متاسفانه به دلیل نالایقی رییس‌جمهور درریاستشه

      پاسخ ها

      • عیار

        امریکا یعنی مردمان نژادپرست و برده دار و متجاوز.کشتار سرخ پوستا .کشتار و بردگی سیاهپوستا.تجاوز و خیانت های پشت هم ب کشورهای دیگه.استفاده دو بمب اتم در جنگ .بزرگترین فروشنده سلاح درجهان.یک قلدر ب تمام معنا که وقتی قادر ب رقابت نیست از قدرتی بهش داده شده سواستفاده میکنه و باج میگیره با اعمال تعرفه و تحریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج