۱۰۰۴۴۰۵
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

سماک: سرنوشت آزمون را نمی‌توانم پیش‌بینی کنم

زنیت روسیه با هدایت سرگئی سماک روند خوبی را در دو فصل اخیر داشته و به همین دلیل تصمیم گرفتند تا قرارداد این مربی موفق را تمدید کرده و نیم‌نگاهی نیز به موفقیت در رقابت‌های اروپایی داشته باشند.

فرهیختگان: زنیت روسیه با هدایت سرگئی سماک روند خوبی را در دو فصل اخیر داشته و به همین دلیل تصمیم گرفتند تا قرارداد این مربی موفق را تمدید کرده و نیم‌نگاهی نیز به موفقیت در رقابت‌های اروپایی داشته باشند. فروش سردار آزمون به یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران این باشگاه در ماه‌های اخیر تبدیل شده و هنوز تکلیف ماندن یا رفتن این مهاجم تاثیرگذار ایرانی مشخص نیست. سماک روز گذشته در مصاحبه‌ای درباره احتمال جدایی آزمون گفت: «تا جایی که من اطلاع دارم باشگاه هنوز درخواست رسمی برای فروش آزمون دریافت نکرده است. اگر شما پیشنهادی خوب که منافع باشگاه و خود بازیکن در آن دیده شده باشد دریافت کنید، می‌توانید پس از آن مذاکرات را آغاز کرده و درباره این جابه‌جایی بحث کنید. در حال حاضر موضوعی برای صحبت وجود ندارد و پیشنهاد رسمی هم نداشته‌ایم.»

مشکل دیگری که وجود دارد این است که پنجره نقل‌وانتقالاتی اروپا با روسیه همخوانی ندارد و ممکن است این موضوع مشکلاتی را برای این جابه‌جایی ایجاد کند. سرمربی زنیت در این باره می‌گوید: «تقریبا مطمئنیم که سردار در ابتدای فصل بعد همچنان در تیم ما حضور خواهد داشت. البته فعلا نمی‌توان چیزی را حدس زد و پیش‌بینی کرد. باتوجه به اینکه چند تیم ایتالیایی خواستار خرید او هستند، نمی‌دانم آیا او می‌تواند در سری A هم موفق باشد یا نه. تا الان هم بین ما هیچ صحبتی درباره این موضوع انجام نشده است.»

مشورت آرتتا با ارشاوین

مهاجم ملی‌پوش ایرانی در سال‌های اخیر پیشنهادهای زیادی از تیم‌های مختلف اروپایی داشته اما ترجیح داده همچنان در روسیه بماند و باتوجه به صحبت‌های اخیر سماک، این احتمال وجود دارد که او باز هم در لیگ روسیه بماند. سایت «۴۷ چنل» روسیه در گزارشی درباره سرنوشت سردار آزمون در این کشور برای فصل آینده می‌نویسد: «زنیت سن‌پترزبورگ حدود دو ماه پیش تصمیم گرفت قرارداد سرگئی سماک، سرمربی خود را برای دو سال دیگر تمدید کند که البته برای یک سال دیگر هم با توافق طرفین قابل تمدید است. به این ترتیب و براساس قرارداد جدید، او حدودا سالی دو میلیون یورو از باشگاهش دستمزد خواهد گرفت.

احتمال جدایی سردار آزمون یکی از مهم‌ترین بحث‌های این روزها در باشگاه زنیت است. سماک اعلام کرده که مشکلی با علاقه مهاجم ایرانی تیمش برای بازی در تیم‌های بزرگ اروپایی ندارد. واقعیت این است که سردار از چندین تیم مختلف پیشنهاد دارد و به همین دلیل ممکن است در همین تابستان زنیت را ترک کند. او حتی شانس این را دارد که بازی در آرسنال را تجربه کند. به نوشته رسانه‌های انگلیسی، میکل آرتتا که هدایت این تیم را برعهده دارد با آندره آرشاوین، هافبک سابق زنیت و آرسنال درباره خرید این مهاجم ۲۵ ساله مشورت کرده است. آرتتا و آرشاوین در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ در این تیم انگلیسی همبازی بوده‌اند.»

این سایت در ادامه آورده است: «علاوه‌بر آرسنال، میلان هم مشغول بررسی شرایط آزمون است. این بازیکن در لیست خرید روسونری و البته پس از لوکا یوویچ قرار دارد. مهاجمی که در ابتدای این فصل در ازای ۶۰ میلیون یورو به رئال مادرید رفت و گفته می‌شود احتمال جدایی او در پایان فصل وجود دارد. این در شرایطی است که یوویچ در ۱۵ بازی خود آمار دو گل و یک پاس‌گل را ثبت کرده اما آزمون در ۲۱ مسابقه زنیت ۱۰ گل زده و ۶ پاس‌گل داده تا در این زمینه برتری داشته باشد.

البته این را باید درنظر داشت که اصلی‌ترین مشتری این ملی‌پوش ایرانی درحال حاضر ناپولی است. زنیت برای فروش او ۳۵ میلیون یورو درخواست کرده، اما ناپلی‌ها حاضر نیستند بیشتر از ۲۵ میلیون یورو پرداخت کنند. در این شرایط هنوز مذاکرات طرفین برای رسیدن به توافق نهایی در جریان است. زنیت فعلا مشغول آماده‌سازی خود برای ادامه مسابقات لیگ است و چند روز پیش تمرینات گروهی خود را نیز آغاز کرده است. فعلا بازیکنان در گروه‌های جداگانه و مشخص تمرین می‌کنند و باید قبل و پس از تمرینات فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سرنوشتش تراکتور ور دل زنوزیه

      پاسخ ها

      • آریو برزن

        دقیقا خخخخخ

      • آریو برزن

        دقیقا خخخخخ

      • بدون نام

        در عجبم ادعای خدایی میکنی!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج