۱۰۰۴۴۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اختاپوس پرتغالی، از فوتسال تا فوتبال

فلورنتینو لوئیس بازیکن جوان پرتغالی ملقب به اختاپوس در رادار منچستریونایتد قرار گرفته است.

خبرورزشی: تابستان سال گذشته بود که باشگاه منچسترسیتی با بنفیکا بر سر خرید فلورنتینو‌ لوئیس مذاکره کرد. مذاکراتی که به سرانجام نرسید تا امسال این بار منچستریونایتد وارد کارزار معامله شود. منچستری‌ها برای جذب بازیکنی اقدام کرده‌اند که می‌تواند تا سالیان سال برایشان بدرخشد، به شرطی که مبلغ رضایتنامه‌‌اش را بپردازند. رضایتنامه‌ای که خیلی هم سنگین است.

اختاپوس پرتغالی، از فوتسال تا فوتبال

۱۰۹ میلیون پوند خالص

بعد از اینکه خرید ۴۷ میلیون پوندی برونو فرناندس توسط منچستریونایتد جواب داد اکنون اوله‌گنار سولشائر سراغ یکی دیگر از گزینه‌های بنفیکا رفته و روی لوئیس جوان دست گذاشته که ۲۰ سال بیشتر ندارد و در پست هافبک هم ایفای نقش می‌کند. باشگاه پرتغالی اما یک سنگ بزرگ پیش پای یونایتدی‌ها گذاشته و رقم آزادسازی این بازیکن را ۱۰۹ میلیون پوند عنوان کرده است. رقمی که باشگاه در حال مذاکره است تا بتواند از آن کم کند.

شروع با فوتسال، ملقب به تینو

فلورنتینو بین هم‌تیمی‌ها و دوستانش لقب تینو را به خود گرفته که مخفف آخر فامیلی‌‌اش است. البته لقب اختاپوس هم بین فوتبالی‌ها برایش رایج است. تینوی پرتغالی وقتی مسیر خود را شروع کرد ابتدا وارد فوتسال شد. او در فوتسال ریزه‌کاری‌ها و تکنیک‌های خاص را یاد گرفت و سپس رفته رفته خودش را به چمن طبیعی رساند. دو سال بازی در تیم فوتسال ترسنا که پنج دقیقه تا خانه‌‌اش فاصله بود برای حضور در فوتبال کفایت کرد.

شروع هیجان از پرتغال - آنگولا

جام جهانی‌ ۲۰۰۶ برای تینوی هفت ساله که اولین تصاویر تیم ملی کشورش را در حافظه ذخیره می‌کرد خاص و هیجان‌انگیز بود. برای او همه چیز در بازی پرتغال - آنگولا شروع شد. اولین بازی پرتغال در جام جهانی‌ که با پیروزی این تیم همراه شد.

زندگی سالم با نامزد

برونا گوئررو نامزد تینو است که ۱۹ سال بیشتر ندارد. شروع این رابطه در سال ۲۰۱۶ بود و بعد از گذشت چهار سال پایه‌های آن محکم‌تر شده است. نکته‌ای که نشان می‌دهد تینو از زندگی سالمی پیروی می‌کند و لحظات غیرفوتبالی‌‌اش سراسر عاشقانه و رمانتیک است.

تور بنفیکا

تینو برای اسپورت کلوب پرتغال بازی می‌کرد که بنفیکایی‌ها متوجه استعداد او شدند و امکان خریدش را فراهم کردند. تینو هم در تیم‌های پایه بنفیکا رشد کرد و به جایگاه امروز رسید. این قرارداد در سال ۲۰۱۰ که هنوز بحث خرید بازیکنان زیر ۱۸ سال مطرح نشده بود بسته شد. تینو هم‌اکنون به جز یونایتد و سیتی از میلان، بتیس و لورکوزن پیشنهاد دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج