۱۰۰۴۴۵۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اتوئو: سوارس مثل یک ژنرال است

مهاجم پیشین بایرن مونیخ به ستایش از لوییس سوارس پرداخت و ابراز امیدواری کرد که ژاوی را به عنوان سرمربی روی نیمکت آبی اناری‌ها ببیند.

ایسنا: به نقل از اسپورت، ساموئل اتوئو یکی از بهترین مهاجمان تاریخ باشگاه بارسلونا به شمار می‌آید که توانست با رونالدینیو خاطرات شیرینی را برای هواداران تیمش رقم بزند.

اتوئو در گفت‌وگویی که با رادیو کاتالونیا داشت درباره موضوعات زیادی صحبت کرد.

او ابتدا درباره لوییس سوارس گفت: من به سوارس علاقه زیادی دارم. او یکی از بهترین بازیکنان جهان در پست خود است.

وی درباره احتمال جذب لائوتارو مارتینس گفت: بارسلونا تیمی است که همواره نیاز به جذب بازیکنان بزرگ دارد؛ اما نباید برای سوارس جایگزین پیدا کرد. او مثل یک ژنرال در پست خود است و نباید او را با هیچ بازیکنی مقایسه کرد. لائوتارو در اینتر بسیار خوب کار می‌کند اما مردم همواره دوست دارند که تاریخ را فراموش کنند. نباید در بارسلونا سوارس و دستاوردهای بزرگ او فراموش شوند و به دنبال انتخاب جایگزین برای او بود. بله بارسلونا نیاز به جذب بازیکنان جدید دارد اما نباید تاریخ‌سازی بعضی از بازیکنان به راحتی فراموش شود.

اتوئو درباره بازگشت ژاوی گفت: من اخیرا با ژاوی صحبت کردم. به او گفتم که تو در هر حالتی باید به بارسلونا برگردی. به ژاوی گفتم که در زمان پادشاه یعنی مسی به بارسلونا برگردد. حضور مسی کار را برای هر مربی در بارسلونا راحت می‌کند.

او افزود: ژاوی یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ بارسلونا است. ژآوی یک انسان بسیار صادق است و این کار را برای کسانی که با او در ارتباط هستند راحت می‌کند. او همه فاکتورها را برای تبدیل شدن به یک مربی بزرگ دارد. بی‌صبرانه منتظر حضور ژاوی و ویکتور والدس در نیمکت بارسلونا هستم.

مهاجم پیشین آبی اناری‌ها در پایان درباره خداحافظی از فوتبال گفت: بهترین هدف من در زندگی شاد کردن دخترانم است. اکنون این زمان را دارم که بیش‌تر در کنار آن‌ها باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج