۱۰۰۴۵۹۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

واکنش کرملین به طرح ضدایرانی جمهوری‌خواهان

«دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کاخ کرملین روز پنجشنبه به طرح پیشنهادی شماری از نماینده‌های جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران و روسیه واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس :«دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کاخ کرملین روز پنجشنبه به طرح پیشنهادی شماری از نماینده‌های جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران و روسیه واکنش نشان داد.

پسکوف گفت کرملین امیدوار است که این طرح وارد مراحل اجرایی نشود. او همچنین خاطرنشان کرد که این نوع «اقدامات شتابزده» کمکی به روابط دوجانبه نخواهد کرد.

پسکوف گفت: «البته ما فقط تأسف می‌خوریم که این اقدامات شتابزده در آنجا توسط افراد معینی در سیاست آمریکا پیگیری می‌شوند. چنین اقداماتی بدون شک کمکی به عادی‌سازی روابط دوجانبه نمی‌کنند.»

وی اضافه کرد: «امیدواریم که این برنامه‌ها عملی نشده و به هیچ طریقی به اجرا در نیایند.»

شماری از قانونگذاران جمهوری‌خواه کنگره آمریکا روز چهارشنبه از طرحی که شامل پیشنهاداتی برای اعمال تحریم علیه چند کشور از جمله ایران و روسیه بود رونمایی کردند.

این طرح ۱۱۱ صفحه‌ای در بخش ایران ده‌ها توصیه برای پیگیری سیاست‌های تحریمی علیه ایران و اعمال فشار بر تهران مطرح کرده است.

قطع کمک‌های نظامی آمریکا به لبنان، قرار دادن انصارالله در فهرست سازمان‌های اصطلاحاً تروریستی، اعمال تحریم علیه «جبران باسیل»، وزیر خارجه سابق لبنان و قطع صدور معافیت‌های تحریمی برای عراق بخشی از سیاست‌های پیشنهاد شده در این برنامه هستند.

نمایندگان جمهوری‌خواه علاوه بر این با ادعای حمایت روسیه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حزب‌الله لبنان و طالبان خواستار اعلام روسیه به عنوان «حامی تروریسم دولتی شده‌اند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج