۱۰۰۴۶۳۲
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

بازگشت کرونا به پایتخت چین

بنابر اعلام رسانه‌های داخلی چین، اولین مورد ابتلا به ویروس کووید-۱۹ پس از دو ماه در پکن به ثبت رسید. بنابر اعلام رسانه‌های چین، بیمار مردی ۵۲ ساله است که به دلیل تب بالا به بیمارستان مراجعه کرد. این مرد چینی اعلام کرده که طی دو هفته گذشته از پکن خارج نشده و با هیچ فردی که به خارج از کشور سفر کرده، مراوده نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان: بنابر اعلام رسانه‌های چین، بیمار مردی ۵۲ ساله است که به دلیل تب بالا به بیمارستان مراجعه کرد. این مرد چینی اعلام کرده که طی دو هفته گذشته از پکن خارج نشده و با هیچ فردی که به خارج از کشور سفر کرده، مراوده نداشته است.

در اواخر دسامبر سال ۲۰۱۹، مقامات چینی از شیوع ذات الریه با منشاء ناشناخته در شهر ووهان خبر دادند. بعد‌ها مشخص شد که علت آن نوع جدیدی از ویروس کروناست که متخصصان آن را کووید-۱۹ نامیدند. این بیماری تاکنون بیش از ۷ میلیون نفر در سراسر جهان را آلوده کرده است.

در ماه می، بیش از ۱۰۰ کشور در مجمع جهانی بهداشت، نهاد تصمیم‌گیر سازمان جهانی بهداشت، علی‌رغم مخالفت‌های پیشین پکن تصمیم گرفتند تحقیقاتی درباره منشاء اصلی ویروس کرونا انجام شود. ویروس کووید-۱۹ نخستین بار در استان هوبی چین مشاهده شد و از آنجا به سراسر جهان شیوع پیدا کرد.

آمریکا بار‌ها و بار‌ها پکن را متهم کرده است که در مراحل ابتدایی شناسایی این بیماری اطلاعات درستی را منتشر نکرده و به همین دلیل باعث انتشار گسترده آن شده است. از سوی دیگر، پکن این اتهامات را به شدت رد می‌کند و مدعی است که از همان روز‌های ابتدایی اطلاعات را در اختیار سایرین قرار داده و می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امپراطور چین

      چین قصد دارد با ارتش نامرعی خود برجهان مسط شود اینرا در اساطیڔ چینی بخوانید انها خیلی ارام تمام دنیا را فتح میکنند وامپراطوری خود را گسترش میدهند چون امکانات چین برای جمعیت چین پاسخگو نیست جهان مورد حمله نژاد خداناباور چین قرار گرفته ومردم جهان انقدر نادان هستند که منتظر واکسن کرونا از سوی قاتلان خود هستند چین جنگ نامرعی کونگ فو را شروع کرده چینی ها میگویند مبارزه بدون مبارزه گر پیروزی می افریند اونها قصد کشور گشایی دارند وارام لشکر نامرعی خود را علیه جهان گسیل داسته اند میگی نه یه کم فکر کنید ببیند درست یاغلط

      پاسخ ها

      • بدون نام

        غلطه فعلا که کروناداره نابودشون میکنه.وخدادست مکارهاروخوب می بینه و هرکس مکرکنه بخودش برمیگردونه.حتی ایران خودمون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج