۱۰۰۴۷۵۹
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

امضای ۱.۵میلیاردی انصاری‌فرد برای بیرانوند

مدیرعامل قبلی باشگاه پرسپولیس برای جلب رضایت دروازه‌بان ملی‌پوشش متممی به قراردادش اضافه کرده که حالا هیات مدیره باشگاه آن را قبول ندارد.

ایسنا نوشت: مدیرعامل قبلی باشگاه پرسپولیس برای جلب رضایت دروازه‌بان ملی‌پوشش متممی به قراردادش اضافه کرده که حالا هیات مدیره باشگاه آن را قبول ندارد.

پس از این‌که باشگاه آنتورپ بلژیک پیشنهادی برای جذب علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس ارائه کرد و حاضر شد مبلغ ۷۰۰ هزار دلار رضایتنامه او را بپردازد. دروازه‌بان ملی‌پوش از باشگاه خواست که در قبال پول رضایتنامه تخفیفی قائل شود تا او هم بتواند دستمزد بهتری از باشگاه بلژیکی دریافت کند.

در آن مقطع زمانی مذاکرات بیرانوند و محمدحسن انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل وقت باشگاه ادامه پیدا کرد تا این‌که در نهایت انصاری‌فرد موافقت کرد به جای دادن تخفیف روی ۷۰۰ هزار دلار متممی به قرارداد علیرضا بیرانوند اضافه کند طبق آن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به پایه قرارداد دروازه‌بان سرخ‌ها اضافه شود.

پس از این موضوع قرارداد رسمی با سربرگ باشگاه تنظیم می‌شود و به امضای طرفین از جمله انصاری‌فرد می‌رسد. حالا که قرار است بیرانوند باشگاه پرسپولیس را ترک کند موضوع مطالبات او مورد بررسی باشگاه قرار گرفته است. از این‌رو مهدی رسول‌پناه به عنوان سرپرست باشگاه صراحتا به بیرانوند اعلام کرده که متمم امضاء شده از سوی انصاری‌فرد (مدیرعامل قبلی باشگاه) را قبول ندارد و به همین خاطر پایه مبغ قرارداد بیرانوند همان چیزی است که قبلا به امضاء رسیده بود، اما اصرار دارد این متمم باید در قراردادش لحاظ شود و مبلغ آن به او داده شود.

طبق اخبار رسیده رسول‌پناه به بیرانوند اعلام کرده متمم امضاء شده انصاری‌فرد برای وزیر ورزش و جوانان بفرستند تا پس از موافقت او به عنوان رییس مجمع، این متمم در قرارداد لحاظ شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      چرااین مبلغی راکه حاضربه پرداخت به بیرانوند بدهیدبه برانکوبدهیدوپرسپولیس رانجات بدهیدای باباچقدربی فکروکم عقل هستید

    • بدون نام

      مال باباش بوده دیگه
      حالا بیاد جوابگو باشه این دلال فاسد

    • مهلا

      خدا بزنه شما را که اینجوری تایپ میکنی ممتم یعنی چی چرا ازحروف عربی استفاده میکنیدکل ازدست رفتین هاخدارحم کند به شما ماسوادما کلاس پنجم ابتدای بیش نیست

    • غازقولنگ

      پرسپولیس مبادتن من مبادخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج