۱۰۰۴۹۸۷
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

زکی‌پور در نقش مورینیو

دیدار تدارکاتی روز گذشته استقلال برابر تیم هوادار که با پیروزی آبی پوشان همراه بود با حاشیه های پر نشاطی در اردوی استقلال همراه بود .

ورزش سه: دیدارهای تدارکاتی تیم های لیگ برتری برای آماده سازی ادامه برگزاری مسابقات لیگ برترکه با دیدار معوقه استقلال و فولاد در روز چهارم تیرماه آغاز خواهد شد همچنان ادامه دارد.تیم استقلال که آغاز گر ادامه مسابقات می باشد روز گذشته در برابر تیم هوادار قرارگرفت و برابر این تیم لیگ یکی به برتری سه بر یک دست یافت.

حضور فرهاد مجیدی در سکوها برای نظارت بیشتر بر عملکرد بازیکنان و سپردن رهبری تیم به مجید نامجو مطلق و صالح مصطفوی در کنار زمین با اقدام شیطنت آمیز زکی پور بر روی نیمکت و نت برداری از عملکرد بازیکنان همراه بود که از دید دوربین امیرحیسن خیرخواه دور نماند.زکی پور که یکی از بازیکنان پر نشاط اردوی استقلال محسوب می شود حداقل در تصاویر منتشر شده نشان داد که فیگور یک مربی را برروی نیمکت خوب یاد گرفته است.

زکی‌پور در نقش مورینیو

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تاحالاهرمربی به استقلال اومده این یکی مور نخواسته.شفر نخواست.منصوریان نخواست.هرکاری هم کردن که مدیرعامل وقت دفاع چپ بگیره مدیرعامل قبول نکرد یعنی دراصل خلیل زاده قبول نکرد چون نسبت فامیلی باهم دارن.چون میتونست دفاع چپ بگیرن زکی پور دیگه بازی نمیدن و هیچ تیمی هم نمیخواد ۱۰۰بار عذرش خواستن ولی همین خلیل زاده نداشته. استراماچونی هم تا اومد متوجه شد این یکی مور خیلی ضعیف هستش سریع درخواست دفاع چپ داد.باز آقای خلیل زاده زور زد که دفاع چپ نیارن هی امروز و فردا میکرد که فصل نقل وانتقال تموم بشه.ولی استراماچونی اصرار کرد تاملی اومد تو فرودگاه باز خلیل زاده کاری کرد که مدارکش ندادن تا وارد کشور نشه و مستقیم برگشت امارات.باز تهدید استراماچونی مجبور شدن که مریم بیارن.همین خلیل زاده بیشرف که باعث بانی فراری دادن استراماچونی شد.حالا ما چقدر بدبختی که زکی پور نت برداری میکنه.هیچ تیمی زکی پور نخواسته تاحالا حتی مجانی.تاخلیل زاده هست.استقلا هیچ نتیجه ای نمی گیره.مجیدی هم به واسطه خلیل زاده اومد خیابون راحت که استقلال بدون استراماچونی فقط آبروریزی میشه بنشینید وببیند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دروغ نگو

      • محمدی

        وقتی سهرابیان و تیموری ومهمترازهم نورافکن روقربانی زکی پور کردن معلومه که کار ازبی تدبیری نیست ...

      • بدون نام

        بروبابا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج