۱۰۰۵۱۴۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

افزایش ارزش لژیونر ایرانی در لیگ فرانسه

سامان قدوس با وجود محرومیت چند ماهه و حضور کمتر در ترکیب تیم امی‌ین توانست ارزش مالی خود را در بازار نقل ‌و انتقالات تابستانی ۲۰۲۰ حفظ کند.

خبرگزاری ایلنا: در رده‌بندی گرانقیمت‌ترین بازیکنان امی‌ین در نقل ‌و انتقالات تابستانی ۲۰۲۰ سرهو گوراسی (۱۰ تا ۱۵ میلیون یورو) جایگاه نخست را در اختیار دارد و آلکسیس بلین، سامان قدوس، ژوآن اوترو و حاتم السامی با قیمت مشابه چهار تا هفت میلیون یورو رتبه‌های دوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

امی‌ین که پس از نیمه‌کاره ماندن فصل اخیر لیگ دسته اول فرانسه (لوشامپیونا) به دسته پایین‌تر سقوط کرده با رأی صادره از سوی دیوان عالی این کشور به ماندن در این رقابت‌ها امیدوار شد. البته رئیس سازمان لوشامپیونا بازگشت تیم‌های سقوط‌کرده امی‌ین و تولوز را به این رقابت‌ها اتفاقی بعید دانست.

برنارد یوآنین در واکنش به صحبت‌های رئیس سازمان لیگ فرانسه و سقوط احتمالی امی‌ین به دسته پایین‌تر می‌گوید: «اکنون رأی دیوان عالی فرانسه صادر شده و همه‌ چیز در اختیار فدراسیون فوتبال و سازمان لوشامپیونا است. با وجود این اگر بخواهند تصمیم دیگری بگیرند ما آماده جنگ تا پایان هستیم. ما در لوشامپیونا هستیم و به آینده امید زیادی داریم. دیوان عالی به فدراسیون فوتبال فرانسه دستور داده تا راه‌ حلی را برای قالب رقابت‌های فصل آینده پیدا کند. فکر نمی‌کنیم سازمان لیگ لوشامپیونا بخواهد این تصمیم دیوان عالی فرانسه را به چالش بکشد. ما با رأی بالاترین دادگاه اداری کشور مواجه هستیم. ما آماده‌ایم تا با مدیران لیگ دسته ‌اول فرانسه برای پیدا کردن قالب جدید رقابت‌ها در فصل آینده صحبت کنیم. اگر آنها بخواهند تصمیم دیگری بگیرند امی‌ین با استفاده از ابزارهای حقوقی دوباره به دیوان عالی فرانسه مراجعه خواهد کرد. ما هرگز به دنبال تفرقه‌افکنی نبودیم، چون عدالت آخرین هدف ماست. می‌دانستیم که استدلال‌های حقوقی امی‌ین درست است و دیوان عالی نیز به آن رأی داد.» رئیس امی‌ین درباره میزان خسارت مالی به این باشگاه در صورت سقوط می‌گوید: «خسارت سقوط امی‌ین در بدترین حالت از ۴۰ تا ۴۵ میلیون یورو است. این یک فاجعه برای ما خواهد بود. امی‌ین برای برگزاری هر مسابقه در لوشامپیونا ۳۰۰ کارگر استخدام می‌کند. در باشگاه نیز با سقوط به دسته پایین‌تر منابع درآمدی‌ ده‌ها خانواده از دست خواهد رفت.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج