۱۰۰۵۱۶۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نکونام: اگر ابوطالب نبود، من هم نبودم

سرمربی فولاد معرفی خودش به فوتبال و پیشترفتش در این رشته را مدیون زحمات مرحوم ابوطالب می‌داند.

خبرورزشی: جواد نکونام، سرمربی فوتبال و کاپیتان اسبق تیم ملی از دوران همکاری زیر نظر مرحوم ابوطالب می‌گوید. او در این باره نوشت:

من یک سال و چند ماه در تیم نوجوانان شاگرد پرویزخان ابوطالب بودم. وقتی در تیم راه‌آهن بازی می‌کردم، یک بازی دوستانه با تیم نوجوانان انجام دادیم که آنجا من را به تیم ملی دعوت کردند و به اردو رفتم. فوتبالم را مدیون سه نفر هستم که مهم‌ترین آن‌ها پرویز ابوطالب بود. اگر به جایی رسیدم و جایگاهی در فوتبال دارم، مدیون او هستم. بعد از اینکه به تیم نوجوانان رفتم، تا یکی دو سال بعد هر کاری می‌کردم، با مشورت او بود.

کوچکترین شاگردش بودم، بزرگان زیادی شاگرد او بودند که همه چیزشان را مدیون آن مرحوم هستند. من می‌دانم که چقدر پرویزخان ابوطالب برای آن‌ها زحمت کشید و واقعاً متأسفم چنین مردی از فوتبال ایران رفت. ما باید قدردان باشیم.

بازیکن‌سازی خیلی سخت است، اما پرویز خان صبر زیادی داشت و با ما خیلی خوب و با متانت رفتار می‌کرد. من اصلاً عصبانیت او را ندیدم. به افراد زیادی کمک کرده و حتی کار‌هایی را هم به صورت پنهانی انجام داده است. رفتار، کار و شخصیت او مانند بزرگان فوتبال دنیا بود و فقط بزرگان دنیا می‌توانستند این کار‌ها را انجام بدهند. او برای من واقعاً الگو بود.

معتقدم روز خاکسپاری به او کم‌لطفی شد و گلایه دارم از عزیزان که چرا به مراسم خاکسپاری او نرفتند. شیوع کرونا که باعث شد مراسم خاکسپاری پرویز ابوطالب خلوت باشد، اما این یک بهانه است. کرونا بهانه‌ای است که از آن استفاده می‌کنیم. هر کسی را در فوتبال ایران نام ببرید به گونه‌ای با پرویز ابوطالب کار کرده و از او شناخت دارد، اما متأسفانه این اتفاقاتی است که در فوتبال ایران می‌افتد و بدتر از همه اینکه مسئولان ورزش کشور هم به فکر نیستند.

وزیر ورزش بیانیه داده و تسلیت گفته و خیلی از صحبت‌های دیگر، به هر حال این‌ها مواردی است که هر کس می‌تواند جایگاه و رفتار خودش را داشته باشد.

من به عنوان کوچکترین شاگرد پرویز خان ابوطالب هر اتفاقی که برایم افتاد را مدیون او هستم و اگر او نبود، نکونامی هم نبود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج