۱۰۰۵۲۴۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

غفاری:

کفاشیان مشکلی برای بازگشت ندارد

با وجود مخالفت برخی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور علی کفاشیان در این فدراسیون، یک عضو سابق فدراسیون فوتبال معتقد است طبق اساسنامه و آیین نامه‌های انضباطی، کفاشیان مشکلی برای بازگشت ندارد.

خبرگزاری ایسنا: با وجود مخالفت برخی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور علی کفاشیان در این فدراسیون، یک عضو سابق فدراسیون فوتبال معتقد است طبق اساسنامه و آیین نامه‌های انضباطی، کفاشیان مشکلی برای بازگشت ندارد.

حسن غفاری، نایب رئیس سابق کمیته مسابقات AFC در گفت‌وگویی درباره پایان محکومیت علی کفاشیان و احتمال سرپرستی او در فدراسیون فوتبال که با مخالفت برخی از اعضای این فدراسیون همراه شده گفت: اگر در اساسنامه صریحا اعلام نشده که یکی از مسئولین بعد از یک عمل خلاف یا محکومیت نمی‌تواند در سمتش حضور داشته باشد، کفاشیان می‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد. در حال حاضر یک سال محرومیت کفاشیان سپری شده است و او می‌تواند سمت قبلی خود را داشته باشد.

عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در گذشته برخی از مسئولان فیفا و AFC برای حدود سه ماه تا یک سال محروم شدند اما بعد از اتمام دوره محرومیت، سمت خودشان را برعهده گرفتند. اگر دوره چهارساله به اتمام نرسیده باشد، هر کسی می‌تواند بعد از اتمام محرومیتش، به کارش برگردد.

او با ارجاع مخالفان حضور علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال گفت: اگر آیین نامه انضباطی یا اساسنامه فدراسیون محدودیتی را برای کسانی که برای مدتی محروم بودند، ندارد، کفاشیان مشکلی برای سرپرستی فدراسیون فوتبال نخواهد داشت.

غفاری با بیان اینکه کفاشیان مشکلی برای حضور در فدراسیون فوتبال ندارد، اظهار کرد: هدف از محکومیت یک ساله کفاشیان اصلاح او بوده و مسئولان کمیته‌های قضایی نمی‌خواستند او را حذف کنند. حذف و محو کردن افراد کاری ندارد، بلکه اصلاح کردن افراد هنر است.

این عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره تاثیر حضور علی کفاشیان در سمت سرپرستی این فدراسیون تا زمان برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: کفاشیان سابقه حضور در سه انتخابات را دارد و چم و خم کار را یاد گرفته است. او ۹ سال رئیس و ۴ سال نایب رئیس بوده و ۱۳ سال را طی کرده تا به این جایگاه رسیده است. داشتن ۱۳ سال تجربه بسیار ارزشمند است. او اشتباهات زیادی داشت اما در حال حاضر فردی باتجربه است.

وی ادامه داد: کفاشیان هم مانند نبی سابقه بالایی در برگزاری مجامع و انتخابات و همینطور اصلاح اساسنامه دارد و الان می‌توانند در خروج فدراسیون فوتبال از این بحران مثمرثمر واقع شود. حتی در کنار کفاشیان و نبی هم می‌توانیم از سایر افراد باتجربه استفاده کنیم. ان‌شاءالله همه دست به دست هم دهند تا از این وضعیت خارج شویم. هر روزی که به این شکل بگذرد مانند یک سال است. ما روزهای ارزشمندی را از دست می دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج