۱۰۰۵۲۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بیشترین متقاضی جراحی بالا کشیدن ابرو!

دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران با بیان اینکه بسیاری از زنان جوان ما متقاضی عمل لیفت ابرو هستند، گفت: هرچند ابروی پایین در جوانان مناسب‌تر و جذاب‌تر است، اما دخترها متقاضی بالا بردن ابروهای خود هستند و متاسفانه با لیفت آن، حالت شیطانی پیدا می‌کنند و این گونه استاندارد زیبایی به هم می‌خورد.

خبرگزاری ایسنا: دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران با بیان اینکه بسیاری از زنان جوان ما متقاضی عمل لیفت ابرو هستند، گفت: هرچند ابروی پایین در جوانان مناسب‌تر و جذاب‌تر است، اما دخترها متقاضی بالا بردن ابروهای خود هستند و متاسفانه با لیفت آن، حالت شیطانی پیدا می‌کنند و این گونه استاندارد زیبایی به هم می‌خورد.

دکتر سید جواد امیری‌زاد در پاسخ به اینکه چه کسانی صلاحیت انجام اعمال زیبایی و ترمیمی چشم را دارند؟ گفت: جراحان پلاستیک و فوق تخصص‌های آکولاپلاستیک (پلاستیک و ترمیمی چشم) می‌توانند این اعمال را انجام دهند.

او گفت:‌ اما برخی پزشکان رشته‌های دیگر، وارد این حیطه تخصصی شده‌اند و ممکن است مشکلاتی را ایجاد کنند. این در حالی است که برنامه درسی هر رشته بر اساس نیازهای آن طراحی می‌شود. اگر در برنامه درسی رشته‌ای، یک اقدام یا عمل بخصوص گنجانده شده باشد، فرد می‌تواند آن را انجام دهد و از لحاظ قانونی منعی ندارد. به عنوان مثال در برنامه درسی فلوشیپ ترمیمی چشم، انجام اعمال زیبایی چشم وجود دارد، اما هر چشم پزشکی نمی‌تواند این اعمال را انجام دهد.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک گفت: مردم برای انجام اعمال جراحی باید به مراکز معتبر و پزشکان متبحر مراجعه کنند تا دچار مشکل نشوند.

امیری‌زاد در پاسخ به اینکه افراد چندبار در طول عمر خود مجاز به انجام اعمال جراحی زیبایی هستند، گفت: اعمال زیبایی را می‌توان چندین بار تکرار کرد. اما استثنائاتی وجود دارد، به عنوان مثال اگر عمل جراحی خوب انجام نشده و موفقیت‌آمیز نباشد، برای اصلاح عوارض باید مجددا عمل را تکرار کرد.

او ادامه داد: شاید با یک مرتبه عمل بتوان عارضه را اصلاح کرد، شاید هم نیاز به تکرار چندباره عمل جراحی وجود داشته باشد. اما در شرایط عادی می‌توان اعمال جراحی چون لیفتینگ صورت را دو تا سه بار در طول عمر تکرار کرد.

دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران درباره لیفت ابرو و بالا کشیدن آن نیز گفت: بسیاری از زنان جوان ما متقاضی عمل لیفت ابرو هستند. اما جای پرسش دارد که آیا باید این عمل را برای همه آنها انجام داد؟

او گفت: همیشه دو نکته را برای بالا بردن ابرو در نظر می‌گیریم. نخست شکل ابرو و دیگری فاصله ابرو با چشم است.

امیری‌زاد با اشاره به اینکه زنان جوان بیشتر تقاضا می‌کنند ابرو بالا برود، گفت: اما برای پزشک بیشتر شکل ابرو حائزاهمیت است. در مجموع ابروهای جوانان نسبت به افراد مسن پایین‌تر است، برای این منظور معمولا وضعیت ابروی پایین بیشتر با پلک سنجیده می‌شود.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک گفت: هرچند ابروی پایین در جوانان مناسب‌تر و جذاب‌تر است، اما دخترها متقاضی بالا بردن ابروهای خود هستند و متاسفانه با لیفت آن، حالت شیطانی پیدا می‌کنند و این گونه استاندارد زیبایی به هم می‌خورد. در کشور ما همه چیز اغراق شده است در حالی که زیبایی در تناسب و هماهنگی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج