۱۰۰۵۳۳۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

رپورتاژ آگهی

در هر نقطه تهران دغدغه خرید و اجاره مسکن را نداشته باشید

بازار مسکن همواره یکی از بازار‌های پر چالش کشور بوده که در سال‌های اخیر شرایط عجیبی را تجربه کرده است. افزایش چشمگیر قیمت‌ها که از انتهای سال ۹۷ رقم خورد امنیت سرمایه‌گذاری در این بازار را مختل کرده است.

بازار مسکن همواره یکی از بازار‌های پر چالش کشور بوده که در سال‌های اخیر شرایط عجیبی را تجربه کرده است. افزایش چشمگیر قیمت‌ها که از انتهای سال ۹۷ رقم خورد امنیت سرمایه‌گذاری در این بازار را مختل کرده است. برخی بر این باورند که اجرای طرح مالیات بر خانه‌های خالی و ارائه تسهیلات خاص به انبوه‌سازان می‌تواند این بازار را کنترل کند و برخی معتقدند که عدم خریداری ملک می‌تواند باعث کاهش قیمت‌ها شود. اما آنچه که بیش از هر چیز حائز اهمیت است افزوده شده هر ساله به شمار خانه اولی‌هاست که میزان تقاضا برای مسکن را بالا می‌برد. بنابراین به نظر می‌رسد که بازار مسکن در شرایط کنونی علاوه بر اجرای طرح‌های نیمه‌تمام نیازمند سیاست‌گذاری و مدیریتی منطقی است تا با این اقدام کنترلی دقیق بر بازار مسکن صورت بگیرد و دست دلالان و سودجویان از این بازار کوتاه شود.
در هر نقطه تهران دغدغه خرید و اجاره مسکن را نداشته باشید
خرید آپارتمان در بلوار فردوس
اگر به محله‌های غربی تهران سری زده باشید به طور حتم نام محبوب‌ترین بلوار این منطقه را شنیده‌اید. بلوار فردوس که در منطقه ۵ شهرداری قرار گرفته به دو بخش بلوار فردوس غرب و بلوار فردوس شرق تقسیم می‌شود. بلوار فردوس شرق در مقایسه با بلوار فردوس غرب محله‌ای آرام‌تر است بنابراین متقاضیان خرید آپارتمان در بلوار فردوس که علاقه‌مند به زندگی در محله‌ای آرام و دنج هستند می‌توانند در بلوار فردوس شرق ملک مورد نظر خود را بیابند.
به‌طورکلی منطقه بلوار فردوس از شمال با بزرگراه علامه جعفری از جنوب با آزادراه تهران - کرج، از غرب با بزرگراه ستاری و از شرق با بزرگراه باکری همسایه است به همین دلیل دسترسی این محله به نقاط مختلف تهران مناسب است و ساکنان آن از این محله می‌توانند به هر نقطه‌ای از تهران تردد کنند.
بافت محله بلوار فردوس مدرن و نوساز است و به دلیل برخورداری از امکانات متنوع رفاهی یکی از محله‌های پر تقاضای تهران جهت تأمین مسکن به شمار می‌رود. در این محله وجود مراکز فرهنگی و آموزشی متنوع، درمانگاه‌ها و مراکز زیبایی در کنار ادارات و مراکز مهم دولتی باعث شده که بسیاری از متقاضیان خرید آپارتمان در بلوار فردوس افرادی باشند که محل کار آن‌ها در این محله است.
یکی از ویژگی‌های مهم بلوار فردوس وجود هایبر استار ارم است که ساکنان این محله به‌راحتی می‌توانند از این هایپر مارکت مایحتاج زندگی خود را تأمین کنند. علاوه بر آن نزدیکی این منطقه به پارک ارم نیز بستری را فراهم کرده که ساکنان قادر باشند برای تفریح خود و خانواده به این پارک مراجعه کنند و لحظات خاطره‌انگیزی را داشته باشند بنابراین به‌صراحت می‌توان گفت که متقاضیان خرید آپارتمان در بلوار فردوس با خرید ملک در این محله می‌توانند با آرامش کامل سال‌ها در این منطقه زندگی خوبی را داشته باشند.
قیمت خرید آپارتمان در بلوار فردوس متوسط است، اما اگر متقاضیان علاقه‌مند به یک زندگی آرام هستند در منطقه بلوار فردوس شرق می‌توانند ملک مورد نظر خود را با قیمت اندکی بالاتر از فردوس غرب جستجو کنند. در این منطقه قیمت خرید آپارتمان بین متری ۲۲ میلیون تا ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که متقاضیان خرید آپارتمان در بلوار فردوس برای مشاهده و انتخاب ملک مورد نظر خود می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید با توجه به سن بنا، موقعیت ملک، تعداد اتاق‌های خواب و امکانات موجود، شرایط زندگی در این منطقه را بررسی کرده و از بین فایل‌های ثبت شده در این سامانه ملک مورد نظر خود را بیابند.
اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد
سعادت‌آباد یکی از محله‌های مدرن و جوان‌پسند شمال غربی تهران است که در منطقه ۲ شهرداری قرار دارد. این منطقه که از شمال به کوی فراز، از جنوب به شهرک غرب، از غرب به فرحزاد و از شرق به محله اوین می‌رسد یکی از مناطق لوکس تهران به شمار می‌رود که متقاضیان فراوانی برای اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد وجود دارند.
در هر نقطه تهران دغدغه خرید و اجاره مسکن را نداشته باشید
محله سادات آباد مملو از برج‌ها و آپارتمان‌های مدرنی است که با بهترین امکانات خودنمایی می‌کنند. در این محله به‌ندرت خانه‌های قدیمی با سن بالا مشاهده می‌شود بنابراین افرادی که تمایل به زندگی در محله‌ای مدرن و لوکس را دارند، می‌توانند با خرید و اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد زندگی لوکس و مدرنی را تجربه کنند.
در این محله مراکز تجاری و فروشگاه‌های متنوعی وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مرکز تجاری علامه، طوس، سروستان، بوعلی، مادر، سهیل، ابریشم، پرواز و دیدار اشاره کرد. در این مراکز محصولات متنوعی با بهترین برند‌ها به خریداران ارائه می‌شود که این امر خود زندگی لوکسی را برای ساکنان این منطقه رقم زده است.
وجود سه بیمارستان صاحب‌نام در محله سعادت‌آباد همچون بیمارستان مدرس، عرفان و پارسیان در کنار مراکز آموزشی پیشرفته و ادارات و سفارتخانه‌های مطرح باعث شده متقاضیان زیادی در صدد خرید و اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد باشند.
خیابان‌های ۲۴ متری، علامه، سرو، پاک‌نژاد و بلوار فرحزادی از خیابان‌های معروف این منطقه محسوب می‌شوند که متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد برای سکونت در این خیابان‌ها باید بودجه به‌مراتب بالاتری را داشته باشند.
قیمت خرید آپارتمان در این محله بالاست بنابراین متقاضیان اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد نیز باید بودجه مناسبی را داشته باشند، اما با توجه به تفاوت قیمت‌ها در مناطق مختلف این محله، برای انتخابی مناسب متقاضیان اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید از بین آگهی‌های ثبت شده اجاره مسکن ملک مورد نظر خود جهت اجاره را جستجو کرده و پس از بازدید حضوری اقدام به عقد قرارداد کنند.
اجاره آپارتمان در الهیه
الهیه یکی از محله‌های صاحب‌نام شمال تهران است که از شمال به تجریش، از جنوب به پل صدر، از غرب به خیابان، ولی عصر و از شرق به خیابان شریعتی وصل شده است. این محله که در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار گرفته یکی از محله‌های اعیان‌نشین شمال تهران به شمار می‌رود و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در الهیه به طور معمول از اقشار پر درآمد جامعه هستند.
از معروف‌ترین خیابان‌های الهیه می‌توان به خیابان فرشته الهیه اشاره کرد که بسیاری از پنت هوس‌ها و ساختمان‌های دیپلماتیک جهت زندگی اتباع خارجی در این خیابان وجود دارند؛ بنابراین خیابان فرشته الهیه یکی از خیابان‌های گران‌قیمت جهت خرید و اجاره ملک است.
کوچه‌های مسکونی خلوت، وجود مراکز تجاری مطرحی همچون سام سنتر، مدرن الهیه، و کویین سنتر، وجود باغ‌های زیبایی همانند باغ سفارت ترکیه و آلمان در کنار باغ شرکت نفت و موزه‌های دکتر حسابی و موزه موسیقی ایران از امکاناتی است که باعث شده متقاضیان زیادی برای خرید و اجاره آپارتمان در الهیه وجود داشته باشند.
با توجه به اینکه بافت این محله نوساز و مدرن است زندگی در برج‌ها در این منطقه به شدت مورد استقبال قرار گرفته به شکلی که برج‌های دوقلو و چناران پارک با برخورداری از بهترین و لوکس‌ترین امکانات از مطرح‌ترین برج‌های این منطقه به شمار می‌روند.
قیمت آپارتمان در منطقه الهیه بالاست، اما در خیابان‌های گلناز، فرشته، فلسطین، پارسیا و صحرا قیمت‌های بالاتری به چشم می‌خورد به همین دلیل متقاضیان اجاره آپارتمان در الهیه می‌توانند برای سکونت در این خیابان‌ها با مشاهده فایل‌های اجاره‌ای ثبت شده در سامانه هوشمند کیلید ملک مورد نظر خود را بررسی و انتخاب کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج