جاباما
۱۰۰۵۵۲۲
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

شناسایی ۳هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل تهرانی

استاندار تهران از شناسایی ۳ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در استان تهران خبر داد و گفت: شهرستان های استان تهران به جز فیروزکوه درگیر کمبود فضای آموزشی هستند.

خبرگزاری مهر: استاندار تهران از شناسایی ۳ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در استان تهران خبر داد و گفت: شهرستان های استان تهران به جز فیروزکوه درگیر کمبود فضای آموزشی هستند.

انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق اعلام اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تعداد ۳ هزار نفر دانش آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان‌های استان تهران شناسایی شده اند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا با تخصیص اعتبارات این دانش آموزان به چرخه تحصیل باز گردند گفت: در نشست امروز مقرر شده با کمک نهادهای حمایتی این دانش آموزان را به یاری کنیم.

استاندار تهران گفت: در زمینه بازگرداندن و کمک به دانش آموزان بازمانده از تحصیل نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد برای کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و سازمان بهزیستی اعلام آمادگی کرده اند که در این مسیر آموزش و پرورش را یاری برسانند.

محسنی بندپی عنوان داشت: دستور بعدی این است که در شهرستان‌های استان تهران نیز به دلیل بالا بودن بیش از استاندارد تراکم دانش آموزی که در برخی شهرستان‌ها این تراکم به ۳۶ دانش آموز در یک کلاس می‌رسد نسبت به احداث مدارس و کلاس‌های درس اهتمام جدی داشته باشیم که در این راستا هم به کمک خیرین و هم از بودجه‌ها و اعتبارات دولتی بهره خواهیم برد چرا که به استثنا شهرستان فیروزکوه تمامی شهرستان‌های استان تهران کمبود فضای آموزشی دارند.

وی به مولد سازی دارایی‌های آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و عنوان داشت: در این زمینه با استفاده از مولد سازی می‌توانیم بسیاری از مشکلات را رفع کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه گوشی میتونه یه کلاس یه معلم باشه. بخصوص ابتدایی که نمیشینه پای فیلم اموزشی گوشی

    • بدون نام

      مشکل گرانی هست.مردم نمی توانند خرجی خانوادها شون را بدند.اگر دین دارید فکری به حال مردم کنید.حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی شود. جناب جون

    • بدون نام

      اینجا امریکاست تو ایران از این خبرای بد نداریم

    • بدون نام

      شما عالی جنابان این بدبختها را سرو سامان بدید از مردم فرزند آوری پیش کشتان شرم آور که بااین وضعیت جامعه کنونی ولیچارگی مردم از آنها میخواهید سه فرزند یا بیشتر داشته باشند

    • بدون نام

      دانش آموز بازمانده از تحصیل تهرانی یـــــا دانش آموزان تهرانی بازمانده از تحصیل ؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج