۱۰۰۵۵۶۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حراجی جالب رئالی‌ها؛ پیراهن پوشیده شده بخرید!

باشگاه رئال مادرید قصد دارد پیراهن تمامی بازیکنانش را در بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل جاری لالیگا با یک هدف خاص به حراج بگذارد.

خبرورزشی: باشگاه رئال مادرید امروز (یکشنبه) با انتشار بیانیه‌ای به هوادارانش اطلاع داد که این فرصت را دارند که تا پایان فصل جاری پیراهن تمام بازیکنان این تیم را پس از بازی‌های خانگی‌شان خریداری کنند.

طبق این بیانیه؛ باشگاه رئال مادرید قصد دارد پس از انجام ۶ بازی خانگی‌اش تا پایان فصل جاری که در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو برگزار خواهد شد (به دلیل انجام عملیات عمرانی برای مرمت ورزشگاه سانتیاگو برنابئو) پیراهن‌هایی که بازیکنانش با آن به میدان می‌روند را از طریق مؤسسه «MatchWornShirt» به حراج بگذارد و عواید حاصل از فروش آن‌ها را صرف امور عام‌المنفعه همچون پروژه‌های ورزشی-اجتماعی بنیاد خیریه باشگاه رئال مادرید برای جبران آسیب‌های وارد آمده به دلیل شیوع کرونا در اسپانیا کند.

حراجی پیراهن‌های بازیکنان رئال مادرید به صورت آنلاین و به محض پایان یافتن بازی‌های خانگی رئال مادرید آغاز می‌شود و تا چهار روز بعد ادامه خواهد داشت و در نهایت ارائه کننده بالاترین پیشنهاد، صاحب پیراهن خواهد بود. هدف از برگزاری آنلاین این حراجی فراهم آوردن امکان شرکت هواداران رئال مادرید از اقصی نقاط جهان و طولانی بودن آن هم رفع مشکل تفاوت زمانی میان نقاط مختلف جهان بوده است.

به این ترتیب اولین حراجی لباس بازیکنان رئال مادرید در پایان بازی خانگی امشب کهکشانی‌ها مقابل ایبار آغاز می‌شود. ۵ حراجی بعدی نیز به ترتیب پس از مصاف شاگردان زیدان مقابل تیم‌های والنسیا، مایورکا، ختافه، آلاوس و ویارئال خواهد بود.

در همین حال برای برطرف شدن نگرانی‌ها درباره موارد بهداشتی خرید پیراهن‌های پوشیده شده توسط بازیکنان، مؤسسه MatchWornShirt ضمانت کرده که پیراهن‌ها را ضدعفونی شده و بدون وارد آمدن هیچ گونه آسیبی به بافت آن تحویل هواداران دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج