۱۰۰۵۶۰۷
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

احترام برومند: دل‌مان به دوستی کشاورز گرم بود

احترام برومند که از درگذشت محمد علی کشاورز بسیار اندوهگین است، می‌گوید: در این لحظه غم‌انگیز به استادی فکر نمی‌کنم که ده‌ها کار ارزشمند بر جای گذاشت بلکه به دوستی صمیمی و همدل فکر می‌کنم که دل خانواده ما به او گرم بود.

خبرگزاری ایسنا: احترام برومند که از درگذشت محمد علی کشاورز بسیار اندوهگین است، می‌گوید: در این لحظه غم‌انگیز به استادی فکر نمی‌کنم که ده‌ها کار ارزشمند بر جای گذاشت بلکه به دوستی صمیمی و همدل فکر می‌کنم که دل خانواده ما به او گرم بود.

این هنرمند با سابقه تئاتر و تلویزیون و همسر زنده یاد داود رشیدی که سال‌ها با محمدعلی کشاورز دوستی داشته‌اند، در گفتگو با ایسنا درگذشت این هنرمند را به مردم ایران، جامعه هنری و خانواده کشاورز تسلیت گفت و افزود: در این لحظه به استادی فکر نمی‌کنم که در چندین و چند اثر هنری ارزشمند حضور داشته و صدها یادگاری گرانبها به جای نهاده است. بلکه در این لحظه غم‌انگیز به دوست صمیمی خانواده خود فکر می‌کنم که سال‌ها از او خاطره داریم.

برومند با یادآوری خاطرات خود از کشاورز ادامه داد: تمام مدتی که ایشان در منزل بودند و به آسانی توان حرکت نداشتند، آقای رشیدی با ایشان در تماس بود و مدام از حال‌شان خبر می‌گرفت. زمانی هم که آقای رشیدی بیمار بودند، آقای کشاورز به هر سختی که بود به دیدارش می‌آمد.

این هنرمند ادامه داد: محبتی که ایشان در تمام این سال‌ها به خانواده ما داشت، برایم بسیار ارزشمند است و آقای کشاورز مانند یک برادر بزرگتر در کنارم بود. وقتی چنین افرادی کنارمان هستند، گویی پشت‌مان به آنان گرم است و دل‌مان به بودن‌شان قرص. همین که بعد از رفتن آقای رشیدی، نگران ما بود و می‌گفت هر کاری داری، مرا با خبر کن، همین جمله برایم دنیایی ارزش داشت.

برومند ابراز تاسف کرد: ولی چه چیزی در این دنیا مسلم‌تر از مرگ است؟ مرگ، تنها داستان راست و قطعی زندگی است که برای همه ما پیش می‌آید. خوش به حال چنین انسان‌هایی که وقتی می‌روند، این همه یادگاری درخشان، این همه اثر گرانبها و این همه سخنان آموزنده از خود بر جای می‌گذارند.

او ادامه داد: آمدن و رفتن به این دنیا کار همه ماست ولی اینکه کسی درطول زندگی خود، مسیر درستی را طی کند و برای مردم و سرزمین خود این چنین کارهای موثری به انجام رسانده باشد، قابل ستایش است. خوشا به حال ایشان و بدا به حال ما که انسانی چون آقای کشاورز را از دست دادیم.

احترام برومند در پایان با تسلیت‌گویی به دختر محمدعلی کشاورز افزود: به نلی عزیزم هم تسلیت بسیار می‌گویم و با او همدردم.

محمد علی کشاورز هنرمند با سابقه تئاتر، سینما و تلویزیون، ظهر امروز ۲۵ خرداد بعد از یک دوره بیماری، در سن ۹۰ سالگی درگذشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ح

      خدا رحمت کنه
      خانم برومند دلتون روبه دوستی با خداوند گرم کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج