۱۰۰۵۶۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لیست پرسپولیس جای ۳ دفاع چپ ندارد

تنها راهی که پرسپولیس می‌تواند برای لیگ بیستم بیشتر از دو مدافع چپ در لیستش قرار دهد، خرید یک مدافع زیر ۲۳ سال است.

خبرورزشی: محمد انصاری به دلیل پارگی رباط صلیبی نیم‌فصل اول لیگ بیستم را از دست می‌دهد و نمی‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود، اما او تا پایان لیگ بیستم با سرخپوشان قرارداد دارد و با این شرایط در فصل آینده هم باید او را پرسپولیسی بدانیم.

بعد از مصدومیت انصاری حمایت‌ها از او شروع شد که خیلی‌ها خواستند مسئولان باشگاه او را در تیم نگه دارند. افشین پیروانی سرپرست تیم و مسئول نقل و انتقالات باشگاه هم از انصاری حمایت کرده و می‌گوید او در تیم می‌ماند.

انصاری را فصل آینده باید در لیست ۱۸ نفره بزرگسالان قرار دهند و او را در نیم‌فصل دوم وارد لیست کنند و این در حالی است که با رفتن محمد نادری، پرسپولیس دیگر دفاع چپ تخصصی نخواهد داشت و برای این پست باید چند بازیکن جذب کنند. پرسپولیس برای نیم‌فصل اول لیگ بیستم به دو دفاع چپ نیاز دارد و با حضور این بازیکنان، ماندن انصاری منطقی نیست و در این حالت باید یکی از مدافعان چپ را در پایان نیم‌فصل اول از لیست خارج کنند.

پرسپولیس ابتدای فصل ۳ دفاع چپ داشت و انصاری، نادری و مصلح برای بازی در این پست رقابت می‌کردند، اما کالدرون گفت دو مدافع چپ بیشتر نمی‌خواهد و شایان را در لیست خروج قرار داد.

تنها راهی که پرسپولیس می‌تواند برای لیگ بیستم بیشتر از دو مدافع چپ در لیستش قرار دهد، خرید یک مدافع زیر ۲۳ سال است. در این صورت لیست ۱۸ نفره پرسپولیس برای تقویت دیگر پست‌ها خالی می‌ماند و تردید‌های یحیی برای حفظ انصاری هم برطرف می‌شود. همین حالا نادری زیر ۲۳ سال است و در نبودش جذب بازیکن بزرگسال یک جای لیست را پر می‌کند. یحیی حق دارد انصاری را در لیست ۱۸ نفره ابتدای فصل آینده جای ندهد، چون پست‌های دفاعی اهمیت زیادی دارند و بازیکن جوان خوب هم در دفاع چپ نداریم و باید بازیکن باتجربه جذب کند که در این شرایط حفظ انصاری در لیست نهایی منطقی نیست و اگر سرمربی پرسپولیس مجبور شود او را کنار بگذارد، اصلاً تعجب نکنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج