جاباما
۱۰۰۵۶۸۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

همدانی: دیاباته حرفه‌ای است و می‌رسد

پیشکسوت تیم استقلال درباره دیدار مقابل فولاد و شرایط دیاباته با خبرورزشی صحبت کرد.

خبرورزشی: ستار همدانی، پیشکسوت تیم استقلال در گفتگو با خبرورزشی به اعضای این تیم هشدار داد اتفاقی که برای رضا آذری رخ داده، می‌تواند برای هر یک از آن‌ها تکرار شود. او درباره دیدار مقابل فولاد و شرایط دیاباته هم صحبت کرد.

آقای همدانی، از استقلال خبر دارید؟

متأسفانه شنیدم یکی از هافبک‌های جوان و خوب این تیم دچار پارگی رباط شده است. این همان موضوعی است که قبلاً به شدت نسبت به آن هشدار داده بودم. برای رضا متأسفم ولی این باید هشداری جدی برای همه استقلالی‌ها باشد.

مصدومیت؟

بله! فوتبالیستی که سه، چهار ماه به امان خدا رها می‌شود، به این زودی‌ها شرایط سابق را پیدا نخواهد کرد. البته این شرایط اجباری بود و کرونا در همه دنیا همه فوتبالیست‌ها را به این مشکلات مبتلا کرد؛ با این همه، ما در بوندس‌لیگا هم دیدیم که تعدادی از بازیکنان در همان هفته‌های اول و دوم دچار مصدومیت شدند، اما اینکه در تمرینات بازیکنان به این شکل مصدوم می‌شوند، مشخص می‌کند زندگی حرفه‌ای در ایران برای فوتبالیست‌ها درست تعریف نشده است.

بیشتر توضیح می‌دهید؟

بله، الان فرشید اسماعیلی همان هفته اول تمرینات مصدوم شده و رضا آذری هم در هفته سوم بعد از یک بازی دوستانه به پارگی رباط رسیده! این‌ها نشان می‌دهد وضعیت چندان خوب نیست. دیاباته هم که با اضافه‌وزن برگشت!

انتظار چنین چیزی را داشتید؟

به هر حال برخی بازیکنان فوتبال هستند که خیلی سریع وزن اضافه می‌کنند و هر زمان مصدوم می‌شوند، با کیلو‌های اضافه برمی‌گردند. ولی به هر حال دیاباته می‌توانست در فرانسه بیشتر مراقب خورد و خوراکش باشد. با این وجود فکر می‌کنم خودش را به موقع برساند.

خط حمله استقلال را چطور می‌بینید؟

خط حمله استقلال قبل از تعطیلات خیلی خوب بود و امیدوارم با همین شرایط برگردد. مهره‌های تأثیر‌گذاری در خط حمله استقلال هستند. البته لازم است پشت‌سرشان هم مهره‌های بازیساز و گلسازی هم وجود داشته باشند. الان ظاهراً فرشید اسماعیلی به بازی نمی‌رسد که این خبر خوبی نیست. داریوش شجاعیان هم لااقل دو، سه هفته اول غایب خواهد بود.

بازی با فولاد را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

اصلاً نمی‌توان پیش‌بینی کرد! ما نمی‌دانیم فولاد چطور تمرین کرده و بازیکنانش در چه شرایطی هستند. استقلال خودمان را که می‌بینیم چندان روبه‌راه نیست! بازیکن در حین انجام یک دیدار دوستانه که قطعاً قبلش به همه توصیه شده آرام بازی کنند، مصدوم می‌شود، چه برسد به فشار بازی رسمی! فقط امیدوارم استقلال مصدومان بیشتری روی دستش نماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج