۱۰۰۵۷۲۹
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

مظفری: روحیه داوران برای قضاوت مناسب نیست

داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران گفت: داوران به دلیل دوری از میادین از نظر روحی آمادگی مطلوبی برای قضاوت در لیگ برتر ندارند.

خبرگزاری فارس: نوید مظفری در مورد شرایط قضاوت داوران در لیگ برتر پس از آغاز مسابقات اظهار داشت: واقعیت این است به دلیل تعطیلی طولانی مسابقات فوتبال داوران از نظر روحی شرایط مطلوبی برای قضاوت ندارند. شاید برای حفظ آمادگی جسمانی خود تمرین کرده باشند اما دوری از میادین فوتبال از نظر روحی به داوران لطمه زده است. چرا وقتی داوری محروم می‌شود توصیه شده که به داور در لیگ‌های پایین‌تر قضاوت بدهید زیرا نمی‌خواهند او خانه نشین شود. حضور در میدان و قضاوت برای داوران از نظر روحی مناسب است. اکنون برخی تیم‌ها برای بازگشت به شرایط خوب گذشته بازی دوستانه انجام می‌دهند اما داوران مدت زیادی است که قضاوت نداشته‌اند. با شروع مسابقات ۲ یا ۳ هفته زمان نیاز است تا داوران به وضعیت مناسب گذشته بازگردند.

وی در مورد حذف داوران پشت دروازه در ادامه لیگ عنوان کرد: این سیستمی بود که یوفا آن را وارد داوری کرد و بعد فهمید که کارایی لازم را ندارد و داوران پشت دروازه را حذف کرد. در فوتبال ما هم وقتی صحبت از اشتباه‌های زیاد داوران شد و از طرفی دیگر قدرت استفاده از VAR را نداشتیم برای همین فرار رو به جلو کردیم و از داوران پشت دروازه استفاده شد. این داوران فقط خرج اضافی روی دست فدراسیون گذاشت و بازدهی مناسبی هم نداشت. حذف داوران پشت دروازه اگر چه قدمی رو به عقب بود اما این گام درستی بود که برداشته شد.

داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران در مورد رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در فوتبال ایران گفت: واقعیت این است که در آلمان هم اکنون شاهدیم که پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود. وقتی بازیکنان گل می‌زنند همدیگر را در آغوش می‌کشند. در فوتبال خیلی چیزها را نمی‌توان رعایت کرد. مگر مدافع می‌تواند مهاجم حریف را کنترل نکند؟ در اسپانیا و بازی بارسلونا هم که شاهد حضور جیمی جامپ بودیم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این اداواطوارها چیه همه جا لیگ شروع دارن بازی میکنن فقط توی این خراب شده همه دارن ناز میکنن خوب که توی فوتبال اول دنیا نیستیم وتیم های درجه چهارم اروپا هم میبرنمون مشتی بازیکن وداور لوس وننر همه رومسخره کردن لیگ روتعطیل کنید یه تی پا هم بزنین درشون برن پی کارشون

    • سالار

      پس پایان فصل که میشه داورا چیکار میکردن واسه حفظ روحیه الانم همونه دیگه ...منتها الان یه باندی هم پشت این قضیه هست ...

      پاسخ ها

      • همه جای ایران سرای من است

        اگه واقعا باندی داره خیلیها رو به مخالفت با برگزاری لیگ تشویق میکنه ، مطمئن باشید دستش خیلی زود رو میشه

    • بدون نام

      بهونه برای پوکر فساد جورشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج