جاباما
۱۰۰۵۸۵۰
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

رشیدی: مدیرعامل بدهکار باید محاکمه شود

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مدیرعاملی که برای باشگاه بدهکاری آورده است، باید محاکمه شود.

ایسنا: منصور رشیدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت:‌ اتفاقات اخیر استقلال به مدیرانی که در این چند سال در استقلال حضور داشتند، برمی‌گردد. در این چند سال هر مدیرعاملی که تغییر می‌کرد، احساس می‌شد که می‌توانستند عملکرد خوبی داشته باشند اما کاری از پیش نرفت.

او ادامه اداد: در حال حاضر باشگاه استقلال بالای ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی در صورت‌ حساب‌هایش دارد. این‌ اتفاقات به کادر مدیریتی تیم برمی‌گردد که مدیر خوب گذاشته نشده است.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره خصوصی‌سازی دو باشگاه سرخابی گفت: به نظر من هم‌چنان امکان خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وجود دارد. همه این را می‌دانیم که تراکتور به بخش خصوصی واگذار شده است و آقای زنوزی تیم را می‌گرداند. او در حال حاضر می‌داند که با تیم چطور مواجه شود و با مدیریت خودش کارها را پیش می‌برد و به نظر من اگر این مساله برای استقلال و پرسپولیس رخ دهد، شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

وی درباره جنجال و حاشیه‌هایی که میان امیرحسین فتحی و علی جباری رخ داده است خاطرنشان کرد:‌ به نظر من دعواهای خانوادگی به بیرون درز پیدا کرده است. در باشگاه ممکن است اتفاقاتی بیفتد که نباید کسی خارج از باشگاه از آن مطلع شود. آن‌ها همدیگر را به مسائل مختلف متهم کردند. به نظر من آقای جباری که مسوول کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال است، نباید در کار باشگاه‌ داری دخالت کند. اخیرا هم آقای خلیل‌زاده هم با آقای سعادتمند بر سر یک کارگزار به دادگاه رفتند و به نظر من این اتفاقات پسندیده نیست.

رشیدی افزود: به نظر من مدیران فوتبال به هیچ عنوان واقعیت را نمی‌گویند. در این کشور حقیقت گفته نمی‌شود. بی مدیریتی باعث شده دروغ گسترش پیدا کند. در مورد قرارداد آقای ویلمتوس هم همین اتفاقات افتاده و صحبت‌های مختلفی مطرح شده است که آدم برایش سوال پیش می‌آید که کدام حرف واقعی است.

او در پایان گفت: آینده فوتبال ایران از تیم ملی تا تیم‌های باشگاهی مبهم است. هر مدیری که سرکار می‌آید باید پاسخگو باشد. کسی که بدهکاری بالایی می‌آورد باید پاسخگو باشد چون این‌ تیم‌ها دولتی هستند و از جیب ملت هزینه می‌شوند. قوه قضاییه باید ورود کند و کاری برای فوتبال ما انجام دهد مدیرعامل‌های بدهکار را محاکمه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیتاپرسپولیسی

      اقای رشیدی کسی که تودربی ۶تایی ۴تاگل از۶تاگل بخوره نباید محاکمه بشه...خخخ لطفاچاپ کنید

    • پیرمرد پرسپولیسی

      عجب نظری !!! اگه اینجوری باشه که فتل باید سروته ،سه بار اعدام بشه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج