۱۰۰۵۹۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ویسی: مخالف برگزاری لیگ نیستم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: من مخالف برگزاری لیگ نیستم، اما می‌گویم سلامتی مهمتر است.

خبرگزاری میزان: عبدالله ویسی پیش از بازی دوستانه تیمش مقابل تیم شهرخودرو، اظهار داشت: شرایط همه تیم‌ها یکسان است و کار سختی را شروع می‌کنیم. بازیکنان همه تیم‌ها حدود سه ماه استراحت مطلق داشتند و خدا کند که چون آخر فصل است بازیکنان مصدوم نشوند، اما آمادگی نسبی برای مسابقات داریم، تا شروع لیگ سه بازی دیگر انجام می‌دهیم، شهرخودرو، استقلال و عقاب و آماده حضور در لیگ می‌شویم.

وی در مورد اینکه ظاهرا باشگاه پیکان و شما گفته‌اید لیگ برگزار نشود، عنوان کرد: من نگفتم لیگ برگزار نشود از روز اول گفتم سلامت جامعه مهمتر است. الان می‌گویند همه مشاغل آزاد شده‌اند، اما من می‌گویم اگر اتفاق ناگواری برای مقانلو بیفتد چه کسی را در تمرین بگذارم. اگر یک راننده اتوبوس اتفاقی برایش بیفتد یک راننده دیگر می‌تواند ببرد، اما من می‌توانم مقانلوی دیگری درست کنم؟ اگر رحمتی شهرخودرو برود می‌توانند رحمتی دیگری را درون دروازه بگذارند؟ وگرنه خون ما رنگین‌تر نیست چشممان کور، وظیفه‌مان است ما هم مثل جامعه وارد عمل می‌شویم، اما گفتیم پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود تا اتفاقی برای کسی نیفتد. من مخالف برگزاری لیگ نیستم، اما می‌گویم سلامتی مهمتر است. اگر بتوانند سلامت جامعه را واقعا تضمین کنند با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در مورد اینکه قرار است تیم ملی در انتخابی جام جهانی بازی کند و ۴ تیم ما در لیگ قهرمانان بازی دارند اگر لیگ نباشد چگونه این تیم‌ها آماده شوند، گفت: من این را نمی‌دانستم، ولی وقتی فهمیدم گفتم با تمام وجود در خدمتیم.

ویسی در مورد قرارداد ویلموتس اظهار داشت: وقتی آگاهی نباشد و با رابطه و شاید دلالیسم یا رابطه بالاتر از آن مربی بیاورند، اینگونه هم می‌شود. چون از قراردادش خبر و اطلاع نداشتیم این بلا سرمان آمد که اتفاق بدی است و امیدوارم این اتفاق دیگر در سطح کشورمان رخ ندهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج