۱۰۰۶۰۱۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ستین: شکست برای بارسا و رئال قابل قبول نیست

کیکه ستین ضمن مراقبت از بازیکنانش، انتظار پیروزی در تمام بازی‌های باقی مانده لالیگا را دارد.

خبرگزاری تسنیم: کیکه ستین در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لگانس در هفته بیست‌و‌نهم رقابت‌های لالیگای اسپانیا از آمادگی شاگردان خودش خبر داد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این باره گفت: لگانس می‌تواند برای ما دردسرساز شود، زیرا برای بقا تلاش می‌کند و مسابقات فعلی از آخرین شانس‌های این تیم به حساب می‌آید. لگانس برای ماندن در لیگ امتیاز می‌خواهد و نباید آن‌ها را دستکم بگیریم. با این حال می‌خواهیم فاصله با رئال مادرید را حفظ کنیم؛ بنابراین هدف ما پیروزی در این مسابقه است. نمی‌دانم چه عاملی در لالیگا تعیین‌کننده‌تر خواهد بود، اما می‌دانم باید مسابقات خودمان را ببریم. برای ما و رئال مادرید شکست خوردن، غیرقابل قبول است.

او در ادامه افزود: احتمال استفاده از سیستم چرخشی و تغییر بازیکنان ترکیب وجود دارد، زیرا نمی‌خواهم بازیکنانم خسته و مصدوم شوند. کار من این است از خستگی و مصدومیت بازیکنانم جلوگیری کنم تا در پایان فصل فرم خوبی داشته باشند. لوییس سوارس یکی از بازیکنانی است که نیاز به استراحت دارد. هنوز تصمیم نگرفته‌ام سوارس فردا بازی خواهد کرد یا نه و باید با او صحبت کنیم. موظفیم درباره سوارس محتاط باشیم، زیرا پس از مصدومیت‌های طولانی مدت، مصدومیت‌های عضلانی رخ می‌دهند و باید مراقب وضعیت مهاجم اروگوئه‌ای باشیم. خوشبختانه بازیکنان خوبی در دسترس داریم. گریزمان بازیکن مهمی در ترکیب بارسلوناست و نقش مهمی در خط حمله دارد، اما تقریبا در تمام مسابقات فصل بازی کرده و کمی خسته است.

ستین تصریح کرد: تنها نباید به گل‌های مسی ارزش داد، زیرا پاس گل‌های او هم تاثیرگذار و حیاتی هستند. مسی مزایای زیادی در اختیار تیم می‌گذارد. این مساله که او در ۱۲ فصل متوالی توانسته به رکورد ۲۰ گل زده در لیگ برسد، خارق العاده است. مسی بهترین بازیکن دنیاست و خوش شانس هستیم که او را در بارسلونا داریم. ترجیح می‌دادیم با حمایت هواداران فردا مقابل لگانس بازی کنیم، اما فعلا این مساله ممکن نیست و باید خودمان را با شرایط تطبیق بدهیم. ویدال بازیکن خیلی جذابی است. ویژگی‌های بازی ویدال در ترکیب هر تیمی لازم است و او همیشه به بارسلونا کمک می‌کند.

او در پایان گفت: مایلم همه بازیکنان در بازی‌ها مشارکت داشته باشند تا انگیزه آن‌ها برای ارائه عملکرد خوب حفظ شود. هر بازیکن در بارسلونا این فرصت را دارد تا از ابتدا به میدان برود. همیشه صلاح تیم برای من بالاتر از صلاح بازیکن است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج