۱۰۰۶۰۳۲
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

ائتلاف ضعیف ۱+۵ علیه لیگ برتر

دیروز اعلام شد ۶ تیم لیگ برتری بیانیه‌ای را برای به‌تعطیلی کشاندن لیگ برتر نوزدهم امضا کرده‌اند.

فرهیختگان: دیروز اعلام شد ۶ تیم لیگ برتری بیانیه‌ای را برای به‌تعطیلی کشاندن لیگ برتر نوزدهم امضا کرده‌اند. پیگیری از مدیران باشگاه‌های مذکور نشان می‌دهد که برخی‌شان برای حمایت از این نامه دلایلی دارند که با بحث به‌تعطیلی کشاندن لیگ برتر و کشاندن این پرونده به فیفا مغایرت داشت. درباره تراکتور و ماشین‌سازی که نیاز به پیگیری نیست و موضع زنوزی کاملا مشخص است. مدیران نساجی نیز پاسخگو نبودند.

پیکان: از امضاها حمایت نمی‌کنیم!

پیکان یکی از باشگاه‌هایی است که از همان ابتدا مخالف برگزاری لیگ برتر بود و در نامه‌ای که دیروز منتشر شد نام این تیم و بازیکنانش هم دیده می‌شود. در این خصوص با حمیدرضا گرشاسبی تماس گرفتیم. مدیرعامل پیکان به خبرنگار «فرهیختگان» گفت: «ما از امضای این نامه خبر نداشتیم و این را بازیکنان به‌صورت خودجوش امضا کرده‌اند که نظر شخصی‌شان بوده و قطعا سیاست‌های باشگاه نبوده است. این امضاها مورد حمایت ما نیست و تاکید می‌کنم که نظر شخصی بازیکنان است. البته ما موضع‌مان را درخصوص برگزاری لیگ برتر اعلام کرده‌ایم و با توجه به موارد مالی و سلامتی بازیکنان موافق این بودیم که لیگ نوزدهم را تعطیل کنند اما ظاهرا تصمیم مسئولان چیز دیگری بوده است.»

شهر خودرو: به دنبال گفتمان هستیم

یکی دیگر از تیم‌های امضا‌کننده نامه اعتراض به برگزاری لیگ برتر شهرخودروی مشهد بود که در این خصوص با جواد طاری‌بخش، سخنگوی این باشگاه تماس گرفتیم تا موضع این تیم مشهدی را بدانیم. او تاکید کرد: «ما از نامه خبر داشتیم و بازیکنان‌مان آن را امضا کرده‌اند و موضع رسمی ما این است که با برگزاری مسابقات مخالف هستیم. البته ما بیشتر می‌خواهیم که مسئولان سازمان لیگ جلسه‌ای را با حضور مدیران باشگاه‌ها برگزار کنند تا در آن به گفتمان بپردازیم و یک تصمیم اصولی بگیریم. ما ثابت کرده‌ایم که مشکلی برای پرداخت حقوق بازیکنان نداریم. وضعیت در شهر مشهد قرمز است و مسئولان وزارت بهداشت هم بر این باورند که ما در آستانه موج دوم هستیم و نمی‌توانیم در مشهد میزبانی کنیم و این باز هم برای ما بار مالی خواهد داشت. ما گفته‌ایم به هرکس بخواهد امضا می‌دهیم که پرسپولیس را قهرمان اعلام و لیگ را تمام کنند.»

پارس‌جنوبی جم: پول نداریم!

در روزی که تمرینات پارس‌جنوبی به دلیل بی‌پولی تا اطلاع ثانوی لغو شد محسن بنگر، مربی این تیم به خبرنگار «فرهیختگان» گفت: «من نمی‌توانم دروغ بگویم و ما هم برای لغو لیگ نامه را امضا کردیم. دلیلش هم این است که ما نه‌تنها نمی‌توانیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم بلکه حتی پول خرید آب معدنی هم نداریم و مدیران هم دنبال انحلال تیم هستند و طبعا لغو لیگ به نفع ماست.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سهراب

      مشکل فقط ده امتیاز اختلافها، ده کم کنید همه عاشقانه لیگ رو شروع می‌کنند.

      پاسخ ها

      • گودرزحیدری

        احسنت واقعا که گل گفتی

    • بدون نام

      با تعطیلیه فوتبال همه فوتبالیستها می‌روند تو قرنطینه مگه همه مردم خونه موندن کسی سرکار نمیره کسی سوار مترو و اتوبوس و تاکسی نمیشه مملکت به حالت عادی برگشته حتی شهامت نداره این زنوزی بگه پرسپولیس قهرمان بشه ولیگ تعطیل این آدم فقط دنبال فرافکنی ودورو بازیه ومشکلش هم فقط پوکر قهرمانیه ومیدونه چه با برگزاری لیگ وچه بدون اون پرسپولیس قهرمانه

    • بابک

      اینا فکر کردن لیگ نیمه کاره بمونه از میلیاردها تومنی که خرج کردن و نتیجه نگرفتن فرار کردند ودیگه جواب نمیدند نمیدونند که باید در هرصورت قهرمان اعلام بشه ودر هر صورت جواب گندههایی که زدند رو باید بدند

    • بدون نام

      هر تیمی که بازی نکرد نتیجه را به نفع حریفانشان سه بر صفر اعلام کنید بعد ببینید با سر میان بازی میکنند

      پاسخ ها

      • تراکتور آذربایجان

        عادت کردین به امتیازای مفتی.چشم سفارش شما ثبت شد به نزدیکترین اسنپ میگم براتون بیاره

    • بدون نام

      بچه تنبل ها همیشه از امتحان فراری بودن حالا حکایت زنوزیه

    • H

      بهترین کار لیگ و تعطیل کنند قهرمان و اعلام کنند تمام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج