جاباما
۱۰۰۶۱۸۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جرارد: مجسمه یورگن کلوپ را آماده کنید

استیون جرارد اسطوره لیورپول با ستایش از یورگن کلوپ سرمربی این تیم می‌گوید او استحقاق این را دارد که مجسمه‌اش در ورزشگاه آنفیلد نصب شود.

ورزش سه: استیون جرارد اسطوره باشگاه لیورپول با ستایش از سرمربی آلمانی این تیم، یورگن کلوپ می‌گوید کلوپ استحقاق این را دارد که مجسمه‌اش ساخته شده و در ورزشگاه خانگی قرمزها نصب شود. جرارد از مسئولین لیورپول خواست پیش از قهرمانی در فصل جاری کار کردن روی مجسمه کلوپ را شروع کنند.

لیورپول در صورتیکه از ۹ بازی باقی مانده خود در فصل جاری لیگ برتر موفق به کسب ۶ امتیاز شود قهرمانی‌اش را قطعی خواهد کرد. اولین قهرمانی‌ای که کلوپ بعد از ۳۰ سال برای قرمزهای آنفیلد به ارمغان خواهد آورد.

استیون جرارد، اسطوره لیورپول در گفتگو با اتلتیک گفت:" به نظر من یورگن کلوپ بهترین سرمربی دنیا است. می‌دانم مربیان موفق زیادی هستند. پپ گواردیولا هم استنایی است. کارلو آنچلوتی هم همینطور. من فکر می‌کنم اورتون واقعا خوش‌‌شانس بوده که توانسته او را با آن رزومه درخشان استخدام کند. علاوه بر اینها می‌توانم اسم خیلی‌ها دیگر را هم به عنوان مربیان بزرگ بیاورم".

جرارد در ادامه صحبتهایش گفت:" من که خودم دو سال است تجربه مربی‌گری پیدا کرده‌ام حالا خوب می‌فهمم این شغل چقدر سخت و چالشی است. واقعا برای یورگن احترام بسیار زیادی قائلم. کسی مثل یورگن باید همین حالا مورد ستایش و تمجید قرار بگیرد. من اگر جای مدیران لیورپول بودم از همین حالا کار کردن روی مجسمه او را شروع می‌کردم تا در زمان قهرمانی بشود مجسمه‌اش را نصب کرد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج