۱۰۰۶۲۳۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

از علاقه یحیی به ماندن بیرو تا تردید در مورد رادو

حقیقت این است که یحیی روی حفظ بیرانوند حساب باز کرده و امیدوار است باشگاه با علیرضا ادامه بدهد زیرا با وجود بیرانوند، خیال کادر فنی و همه پرسپولیسی‌ها از خط دروازه راحت است.

خبرورزشی: سفر علیرضا بیرانوند به کشور بلژیک برای پشت سر گذاشتن تست‌های فنی لغو شد و از این‌رو، او حالا در تهران و همراه با باقی سرخپوشان تمرینات عادی را پشت سر می‌گذارد.

قانون سرسختانه و سفر نافرجام

بیرانوند حتی فکرش را هم نمی‌کرد با چنین شرایطی مواجه شود و سفر او معلق بماند. این بازیکن قرار بود ابتدا از تهران به دوحه قطر، سپس آمستردام و بعد از آن بروکسل برود که در فرودگاه امام خمینی (ره) اعلام شد اگر به اروپا برسد، فوراً دیپورت می‌شود زیرا در شرایط شیوع کرونا، فقط دو راه برای سفر به قاره سبز وجود دارد؛ اول اینکه مسافران تبعه کشوری در اروپا باشند یا صاحب ملک، شغل و مستغلات شوند و سرمایه‌گذاری داشته باشند که به واسطه آن، سیتیزن شوند. دوم اینکه به صورت قانونی از پلیس مهاجرت یا وزارت امور خارجه کشور مقصد، تأییدیه سفر دریافت کنند. برای بیرانوند هیچ یک از این شرایط رقم نخورده بود و از این‌رو، او برای سفر به بلژیک دچار مشکل شد.

پرسپولیسی‌ها بیرو را می‌خواهند

او حالا کاملاً بلاتکلیف است، اما مسئولان باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به باشگاه آنتورپ اعلام کرده‌اند بیرانوند آماده و مهیای سفر به بلژیک است و آن باشگاه باید تدارک این سفر را ببیند. با این حال، سرخپوشان اصلاً دوست ندارند شانس ادامه همکاری با بیرانوند در فصل آینده را از دست بدهند. حتی شنیدیم برخی مدیران باشگاه معتقدند محمدحسن انصاری‌فرد برای درآمدزایی سریع، اقدام به فروش علیرضا کرد وگرنه مدیران فعلی، دوست دارند او را حفظ کرده و طبق برنامه یحیی گل‌محمدی، با این بازیکن ادامه همکاری بدهند.

اخبار جالب یک جلسه

این موضوع هم به گوش می‌رسد که در جلسه روز شنبه بین یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی با مهدی رسول‌پناه در دفتر باشگاه پرسپولیس، بحث ادامه همکاری با بیرانوند هم مطرح شد. حقیقت این است که یحیی روی حفظ این بازیکن حساب باز کرده و امیدوار است باشگاه با علیرضا ادامه بدهد زیرا با وجود بیرانوند، خیال کادر فنی و همه پرسپولیسی‌ها از خط دروازه راحت است، اما انگار کار از کار گذشته و حتی اگر باشگاه برنامه‌ای برای حفظ علیرضا داشته باشد، کارش سخت است.

بیرو ارزش دارد

اگر این‌طور در نظر بگیریم که به هر دلیلی، باشگاه آنتورپ نتواند از بیرانوند میزبانی کند و او را در لیست خود داشته باشد، باشگاه پرسپولیس می‌تواند همان ۱۵۰ هزار دلار را پس بدهد و با فسخ قرارداد، به همکاری با این دروازه‌بان ملی‌پوش ادامه بدهد. رقمی که قطعاً ارزش خرج کردن برای حفظ بیرو را دارد. البته همه چیز در گرو بیانیه فیفاست.

همه در انتظار فیفا

حالا همه چیز به نظر فیفا بستگی دارد. مسئولان فدراسیون جهانی فوتبال قصد دارند در مورد قرارداد بازیکنانی که در این فصل، به پایان رسیده و با توجه به شرایط تعطیلی و لغو یکسری از لیگ‌ها، بی‌سرانجام است، در بیانیه‌ای اظهار نظر نهایی کنند. این احتمال وجود دارد که فیفا در بیانیه خود بگوید بازیکنان تا پایان بازی‌های تیم تحت قراردادشان در فصل جاری، باید بمانند و کارشان را انجام بدهند. در این شرایط، بیرانوند هم می‌تواند در لیگ، جام حذفی و باقی مانده رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در پرسپولیس بماند هر چند در این صورت، ممکن است او به خاطر تأخیر در حضور در تمرینات آنتورپ، شانس حضور در ترکیب اصلی تیمش برای هفته‌های اول لیگ بلژیک را از دست بدهد. فعلاً پرسپولیسی‌ها در انتظار تعیین تکلیف قرارداد‌ها از سوی فیفا هستند.

تردید در مورد استفاده از رادو

بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان خوب و بی‌حاشیه‌ای برای باشگاه پرسپولیس بوده، اما در تمام این ۴ فصل حضورش در جمع سرخپوشان، همیشه نیمکت‌نشین بیرانوند بود و هرگاه که نیاز به حضورش حس شد، در غیاب یا دوران افت بیرو، فرصت بازی پیدا کرد. برخی از بازیکنان پرسپولیس اعتقاد دارند این موضوع باعث می‌شود تردید‌هایی نسبت به استفاده از او شکل بگیرد و این‌طور تلقی شود که رادو در زمانی درخشش دارد که بیرانوند به هر دلیلی درون دروازه نیست ولی خودش توانایی ایستادن درون دروازه تیم را ندارد! همین موضوع هم می‌تواند غیبت بیرو را برای پرسپولیسی‌ها به موضوعی نگران‌کننده تبدیل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج