جاباما
۱۰۰۶۲۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یلوه: با برانکو مصالحه می‌کنیم

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس: ۶ بازیکن ما از قبل مطالباتی دارند و امیدواریم بتوانیم طلب آنها را پرداخت کنیم و بعد از هم بخش دیگری از قرارداد بازیکنان را می‌پردازیم.

خبرگزاری میزان: رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس بعد از حضور در ساختمان این باشگاه در جمع خبرنگاران در ارتباط با شرایط مالی سرخ‌پوشان، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا قرارداد با کارگزار را گسترش دهیم و شرکت‌های بیشتری را در این فرایند درگیر کنیم. امیدواریم بتوانیم اسپانسر‌های بیشتری را جذب کنیم تا بتوانیم بدهی‌های پرشمار باشگاه پرسپولیس را پرداخت کنیم.

وی در ادامه در خصوص روند خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس، تصریح کرد: وزیر ورزش پیگیر روند خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس و استقلال است و امیدوارم طبق برنامه در شهریورماه این اتفاق بیفتد.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس پیرامون اینکه گفته می‌شود کارگزار فعلی باشگاه می‌خواهد پرسپولیس را بخرد، افزود: من چنین چیزی نشنیده‌ام، شاید کارگزار فعلی باشگاه هم به دنبال خرید باشگاه باشد که این موضوع مروبط به خودشان است.

یلوه در مورد بدهی‌های باشگاه پرسپولیس، گفت: ۶ بازیکن ما از قبل مطالباتی دارند و امیدواریم بتوانیم مطالبات آنها را پرداخت کنیم. بعد از این پرداخت‌ها، طبق جدولی که رسول‌پناه طراحی کرده به دنبال این هستیم تا با دریافتی‌های جدیدی که از کارگزار داریم، بخش دیگری از مبلغ قرارداد بازیکنان فعلی را هم پرداخت کنیم.

وی درباره پرداخت پول به بشار رسن، اظهار داشت: رسول‌پناه در روز‌های آینده خبر‌های خوبی را هواداران پرسپولیس خواهد داد.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در پایان در خصوص پرونده برانکو، خاطرنشان کرد: در آینده جلسه‌ای با برانکو داریم و امیدواریم بتوانیم این پرونده را با مصالحه حل کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج