جاباما
۱۰۰۶۴۰۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

زمان آزمون‌های دانشگاه علم و صنعت اعلام شد

مدیر امور آموزش دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد: کلاس های آموزشی دانشجویان این دانشگاه از ۲۹ شهریور ماه سال جاری آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: مدیر امور آموزش دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد: کلاس های آموزشی دانشجویان این دانشگاه از ۲۹ شهریور ماه سال جاری آغاز می‌شود.

دکتر سیادت موسوی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بازه اول برای اجرای فشرده دروس عملی که نیاز به حضور دانشجو دارد، از روز یکشنبه ۱۵ تیرماه آغاز می شود و این دوره روز شنبه ۲۸ تیرماه پایان می‌ پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: بازه دوم برای اجرای فشرده دروس عملی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت که نیاز به حضور دانشجو دارد نیز از روز شنبه یک شهریورماه آغاز خواهد شد و تا چهارشنبه ۱۹ شهریورماه ادامه دارد.

موسوی همچنین افزود: تاریخ تایید نهایی نمرات مقطع کارشناسی برای دروس نظری ۱۵ مرداد، زمان تایید نهایی نمرات مقاطع تحصیلات تکمیلی برای دروس نظری ۳۰ مرداد و تاریخ تایید نهایی نمرات دروس عملی در کلیه مقاطع، ۲۰ شهریور است.

مدیر امور آموزش دانشگاه علم و صنعت تاکید کرد: انتخاب واحد ترم تابستانه دانشجویان این دانشگاه از ۳۰ خرداد شروع می شود و این مهلت اول مرداد به اتمام می‌رسد و شروع کلاس‌های ترم تابستان نیز از ۴ مرداد آغاز تا ۵ شهریور ادامه دارد.

وی اظهار کرد: امتحانات ترم تابستان دانشجویان دانشگاه علم و صنعت نیز از ۱۰ تا ۱۵ شهریور و زمان تایید نمرات ترم تابستان، ۲۲ شهریورماه خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت، موسوی در پایان در خصوص زمان انتخاب واحد نیم سال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ گفت: انتخاب واحد نیم‌سال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در بازه زمانی ۲۴ تا ۲۶ شهریورماه و تاریخ شروع کلاس‌ها در نیم‌سال اول نیز از ۲۹ شهریورماه خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج