جاباما
۱۰۰۶۴۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اما و اگرهای بازگشت دوباره مجری معروف

خبر زودهنگامی که از سوی رضا رشیدپور در صفحه شخصی‌اش درباره بازگشتش به تلویزیون با برنامه‌ای گفتگومحور آنهم با حضور رئیس‌جمهوری در شبکه نسیم، منتشر شد باعث ایجاد حاشیه‌هایی شده است که حتی بازگشت این مجری پس از ۵ سال را مورد تردید قرار داده است.

خبرگزاری مهر: خبر زودهنگامی که از سوی رضا رشیدپور در صفحه شخصی‌اش درباره بازگشتش به تلویزیون با برنامه‌ای گفتگومحور آنهم با حضور رئیس‌جمهوری در شبکه نسیم، منتشر شد باعث ایجاد حاشیه‌هایی شده است که حتی بازگشت این مجری پس از ۵ سال را مورد تردید قرار داده است.

روز گذشته شنبه ۱۶ فروردین خبری از اجرای رضا رشیدپور در شبکه نسیم در برخی رسانه‌ها منتشر و حتی به صورت پیامک ارسال شد که این خبر بر اساس نوشته این مجری در صفحه اینستاگرام شخصی‌اش تنظیم شده بود.

رشیدپور در این صفحه از بازگشت خود پس از پنج سال به تلویزیون با یک برنامه گفتگومحور خبر داده بود که طبق هماهنگی‌های صورت گرفته حسن روحانی رییس جمهور نخستین مهمان آن با فضای پرسش‌های غیرمنتظره و عجیب خواهد بود.

اما و اگرهای بازگشت دوباره مجری معروف

این خبر به دفتر ریاست جمهوری هم رسید و با پیگیری‌های خبرنگاران مربوطه، مشخص شد که رییس جمهور شب گذشته هیچ برنامه‌ای برای حضور در صدا و سیما و انجام مصاحبه تلویزیونی نداشته است.

گرچه تیزرهای برنامه نامبرده چند باری در شبکه نسیم روی آنتن رفت و رشیدپور که چندی‌ پیش در یک ویدئو خطاب به عزت‌الله ضرغامی انتقاداتی روانه صداو سیما کرده بود، در این تیزر برنامه خود را معرفی می‌کرد، اما با رسانه‌ای شدن آن حتی مدیر روابط عمومی شبکه نسیم هم این موضوع را تکذیب کرد و گفت: چنین خبری صحت ندارد و قرار نیست آقای رشیدپور برنامه‌ای را در این شبکه روی آنتن ببرد. حتی خود آقای رشیدپور در صفحه اینستاگرام خود این خبر را تکذیب کرده است.

اما و اگرهای بازگشت دوباره مجری معروف

رشیدپور در متنی که روابط عمومی شبکه نسیم از آن به عنوان تکذیبیه نام برده بود، تاخیر در زمان افتتاح شبکه نسیم را دلیلی بر عدم پخش برنامه عنوان و اعلام کرده بود مهمانان گوناگونی به این برنامه خواهند آمد که بیشتر از هنرمندان هستند اما رییس جمهور نیز یکی از گزینه‌های گفتگو است.

با توجه به اینکه در ادامه ماجرا، پخش تیزرهای این برنامه نیز از شبکه نسیم قطع شد، به نظر می‌رسد تنها اشتباهی که در این بین رخ داده، قرار دادن خبر آغاز پخش برنامه در اینستاگرام توسط رشیدپور است؛ شبکه‌ای مجازی که اکنون به عنوان یکی از منابع خبری برای خبرنگاران مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به حساسیت‌های خاص صدا و سیما و پرهیز اکثر عوامل درگیر در سازمان به انتشار خبر پیش از قطعی شدن صد در صدی آن، نباید در این شبکه اخبار تایید نشده را قرار داد.

بنابراین از آنجایی که تیزرهای برنامه از شبکه روی آنتن رفته‌اند و اصل قضیه مشکلی ندارد، احتمالا با افتتاح رسمی شبکه نسیم، پخش برنامه رضا رشیدپور نیز در این شبکه آغاز خواهد شد؛ مگر اینکه انتشار زودهنگام این خبر به ضرر او تمام شود.

اما و اگرهای بازگشت دوباره مجری معروف

«شب شیشه‌ای»، «عبور شیشه‌ای» و «مثلث شیشه‌ای» برنامه سه‌گانه گفتگو محور رشیدپور در شبکه تهران بود که جزو برنامه‌های پربیننده تلویزیون در زمان پخش به حساب می‌آیند.

رشیدپور همچنین در شبکه ماهواره‌ای «ایرانیان» برنامه‌ای با نام «شب بخیر شما» داشت که در آن تلویحا عادل فردوسی پور را درباره اعلام رقم درآمدش به دروغگویی متهم کرد. او در این برنامه به نحوه انعکاس خبر مرگ مشکوک ناصر عبدالهی اعتراض کرده بود و با دعوت از یک موزیسین در این برنامه و بحث در خصوص موضوع روابط دختر و پسر با او، مسیر برنامه را به سمتی برد که انتقاداتی را متوجه این مجری کرد. گویا شبکه ایرانیان که گفته می‌شود دارای مجوز از وزارت ارشاد ایران است، پس از قهر رشیدپور از این شبکه تعطیل شده است.

او در زمان غیبت در تلویزیون در چهار فیلم سینمایی از جمله «سوپر استار»، «شش نفر زیر باران» و «شیش و بش» بازی کرد.

رشیدپور همچنین مجری برنامه‌های تبلیغاتی حسن روحانی در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج