۱۰۰۶۴۳۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

گواردیولا: بازیکنانم نمی‌توانند ۳ روز یک‌بار بازی کنند

سرمربی منچسترسیتی عنوان کرد فشردگی شدید بازیها ممکن است باعث مصدومیت خیلی از بازیکنان فوتبال شود.

ایسنا: به نقل از دیلی میرور، رقابت های لیگ برتر انکلیس بعد از مدت ها از امشب چهارشنبه از سر گرفته می شود و در یکی از حساس ترین بازیها منچسترسیتی باید در خانه به دیدار آرسنال برود که این یددار تقابل پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی با دستیار سابق خود مایکل آرتتا است.

بازیکنان تیم فوتبال منچسترسیتی هر سه یا چهار روز یکبار آماده برگزاری مسابقات نیستند. این خبر توسط سرمربی جوزپ گواردیولا به نقل از سرویس مطبوعاتی منچسترسیتی بیان شد. مسابقات قهرمانی لیگ برتر انگلیس پس از یک توقف تقریبا سه ماهه ناشی از بیماری همه گیر ویروس کرونا ، در تاریخ ۱۷ ژوئن از سر گرفته می شود.

گواردیولا پیش از دیدار برابر آرسنال گفت: من از افزایش خطر صدمات بازیکنان نگران هستم. ما آماده هستیم تا یک هفته یک بار بازی کنیم ، اما در سه یا چهار روز یک بار نمی توانیم بازی کنیم. بنابراین باید از همه بازیکنان استفاده کنیم ، آنها از نظر بدنی خوب هستند. شما می توانید بعد از دو هفته استراحت در چنین شرایطی بازی کنید ، اما نه بعد از سه ماه. این کار باعث می شود به عضلات بازیکنان فشار وارد شود و موجب می شود بازیکنان مصدوم شوند و این خیلی نگران کننده است.

منچسترسیتی در جدول لیگ قهرمانان انگلیس در رده دوم جدول قرار دارد و پس از ۲۸ دیدار ۵۷ امتیاز کسب کرد. شاگردان گواردیولا اولین مسابقه را در خانه در تاریخ ۱۷ ژوئن (امشب چهارشنبه) با آرسنال برگزار می کنند که این دیدار عقب افتاده از هفته بیست و هشتتم رقابت های لیگ برتر است. سیتی در حالی در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارد که از طرف یوفا دو سال از حضور در لیگ قهرمانان محروم شده است و با تایید احتمالی این موضوع از طرف دیوان عالی ورزش، سیتی در دو فصل بعد در لیگ قهرمانان نخواهد بود و تیم پنجم لیگ برتر راهی لیگ قهرمانان می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سجاد خیاط

      لیگ قهرمانان انگلیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج