جاباما
۱۰۰۶۶۱۵
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

حاجی میرزایی:

زمان آغاز سال تحصیلی آینده نامشخص است

وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به وضعیت کرونا فعلا پیش‌بینی دقیقی برای آغاز سال تحصیلی آینده وجود ندارد ولی تمام برنامه‌ریزی و احتمالات را در نظر می‌گیریم.

خبرگزاری تسنیم: محسن حاج‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش عصر امروز با حضور در خراسان‌شمالی در جمع اصحاب رسانه این استان ‌با بیان اینکه نیروهای شاغل در آموزش و پرورش در راستای احیای ارزش های دینی و انقلابی تلاش دارند، اظهار داشت: مهمترین ماموریت آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت انسان‌ها در ابعاد مختلف شخصیتی نوجوانان و جوانان است بنابراین شاخص‌ترین ماموریت و هدف آموزش و پرورش آمادگی انسان‌ها جهت دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و همچنین صیانت از آسیب‌ها و مخاطرات پیش‌رو است.

وزیر آموزش و پرورش در ارتباط با احتمال بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید تصریح کرد: در حال حاضر امکان پیش‌بینی صحیحی در راستای شروع سال تحصیلی جدید برای آموزش و پرورش مشخص نیست و ما خودمان را برای رویارویی با شرایط مختلف آماده کرده‌ایم که اگر امکان حضور دانش آموزان در مدارس فراهم باشد آمادگی لازم را داشته باشیم.

زمان آغاز سال تحصیلی آینده نامشخص است

وی در ادامه افزود: اگر قرار باشد دانش‌آموزان تنها در مقطعی از سال در مدارس حضور داشته باشند باز هم آموزش و پرورش این آمادگی را جهت ارائه خدمات به دانش آموزان دارد که در این بین ممکن است برخی از دروس به صورت حضوری و برخی از دروس از بستر فضای مجازی به دانش آموزان ارائه شود.

حاجی میرزایی گفت: اگر ناگزیر باشیم تعداد دانش آموزان حاضر در کلاس های درسی را محدود کنیم برای این مهم آموزش و پرورش آمادگی لازم را نیز دارد که با توزیع دانش‌آموزان در طول هفته بخشی از آموزش را به صورت حضوری و غیرحضوری دنبال کنیم.

وی افزود: آموزش و پرورش برای هر وضعیتی در جهت شروع سال تحصیلی جدید آماده است و امیدواریم کمترین اختلال را در سیستم آموزشی دانش آموزان شاهد باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درس میشه چی یک معلم تو تلوڗیون برای همه ایران بسه بقیه شونو بندازید بیڔون
      افتـــــــــا د

      پاسخ ها

      • ۰۹۰۰۸۰۰۹

        چرا دانش آموزان باید مدرسه بروند
        آنها هم مثل ما مهندس بیکار میشوند
        پس بیخود هزینه نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج