۱۰۰۶۶۴۶
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

دستورات روحانی به مدیرعامل تامین اجتماعی

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در پی گزارش مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، در خصوص تسریع و برنامه ریزی برای موارد مهمی چون الکترونیکی کردن خدمات این سازمان در راستای تحقق دولت الکترونیک و ضرورت خروج این سازمان از بنگاه داری تاکید کرد.

پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری: حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در پی گزارش مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، در خصوص تسریع و برنامه ریزی برای موارد مهمی چون الکترونیکی کردن خدمات این سازمان در راستای تحقق دولت الکترونیک و ضرورت خروج این سازمان از بنگاه داری تاکید کرد.

رئیس جمهور ضمن تاکید بر ضرورت خروج سازمان تامین اجتماعی از بنگاه داری، تاکید کرد منابع حاصل از عرضه سهام که در جهت خروج از بنگاه داری عرضه می‌شود، به عنوان ذخایر و سرمایه بین نسلی سازمان و متعلق به جامعه کارگری و بازنشستگان صیانت شود و منابع حاصله می‌بایست صرف خرید سهام در شرکت‌های برتر و سودآور با رعایت عدم بنگاه داری گردد.

دستورات روحانی به مدیرعامل تامین اجتماعی

روحانی در ادامه از روند خدمت رسانی به بازنشستگان و استفاده کنندگان از خدمات اجتماعی و همچنین با اشاره به جلسه هفته جاری با دستگاه‌ها در خصوص توسعه و یکپارچه سازی در خدمات الکترونیک دولت، بر استمرار پرداخت کارکرد به موقع مراکز درمانی تابع وزارت بهداشت وغیر تابعه این وزارتخانه تاکید کرد.

رئیس جمهور با ابراز رضایت از روند تحقق این موضوع و ارتقای اعتبار دفترچه‌های درمانی، تاکید کرد که به هیچ وجه نباید روند پرداخت هزینه‌های درمان بیمه شدگان به مراکز درمانی به تعویق بیفتد و ضروری است که این حق بیمه‌ها به موقع پرداخت شود.

رئیس جمهور با تقدیر از تلاش‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی در پرداخت بدهی وزارت بهداشت، به موضوع بخشی از گزارش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی درباره موضوع نسخه نویسی الکترونیک و پرونده سلامت الکترونیک اشاره و اظهار کرد: با توجه به مصوبه جلسه اخیر دولت الکترونیک و جهش تولید، نسخه نویسی الکترونیک و پرونده سلامت الکترونیک باید تا 6 ماه آینده عملیاتی شود و با توجه به این مصوبه، دفترچه‌های تامین اجتماعی جمع آوری و نسخه الکترونیکی آن جایگزین گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ******* shanjani ******

      .... دستورات روحانی.به مدیر عامل سازمان .تامین اجتماعی.. به چگونگی خوشبخت کردن بازنشستگان.آن سازمان عریض و طویل.!!

      پاسخ ها

      • ۰۹۰۰۸۰۰۹

        حسن اصلا در مورد بازنشستگان صحبت نکن
        این آب باریک هم قطع خواهد شد

    • حسين

      ايكاش رئيس جمهور قدري هم به فكر صاحبان اصلي سازمان تامين اجتماعي مي بود و اينقدر از نگاه بالا به منابع يتيم مانده ثروت سازمان چشم نميدوخت و سازمان را حياط خلوت خود نمي پنداشتند

    • بدون نام

      یعنی جناب روحانی از مشکلات معیشتی 3 میلیون و سیصد هزار بازنشسته تامین اجتماعی و اعتراضات آنها و تبعیض و بی عدالتی بین بازنشسته های کشوری و لشکری و تامین اجتماعی بی اطلاع است ، احتمالا زمانی که از روی جسدهای بازنشستگان تامین اجتماعی رد شوند خواهند فهمید .

    • بدون نام

      اقای روحانی از اقای سالاری بخواهید چرا از سال 87تا به امروز قانون همسان سازی حقوق بازنشتگان تامین اجتماعی را اجرا نکرده اید واز صندوق این سازمان به کسری بوجه دولت وام بلا عوض می دهید این حق 3/5میلیون بازنشسته است نباید برای حفظ پست ومقام ملیجک دربار باشی واز حقوق بحق بازنشستگان بی خبر باشی وبا جان کندن بازنشستگان برای خود امتیاز جمع کنی

    • ع،ر

      تامین‌اشتباهی‌یه‌گدا‌خونه‌‌برای‌حقوق‌بگیرنش
      بازکرده‌‌چندین‌سال‌هم‌هست‌که‌بهربهانه‌ای
      مورد‌دستبرد‌دولت‌قرار‌می‌گیرد‌به‌بهانه‌قرض
      غیرقابل‌برگشت‌‌لااقل‌حق‌بازنشستگان‌را
      نخورید‌.پول‌همسانسازی‌‌انقدرها‌هم‌سخت‌
      نیست‌.

    • خدای آکواریوس

      راست میگه دستور دادن بیشتر مردم را بچاپین!!! جطوری؟؟؟ 3 ماه حق بیمه را برای بار دوم ازمون میگرن و میگن دستور داریم بعلت کسری بودجه تا میتونین مردم را بچاپین (شعبه 29 تامین اشتباهی)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج