۱۰۰۶۷۷۸
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

منوچهری: نباید به خاطر کرونا در فوتبال را تخته کنیم

مهاجم تیم پارس جنوبی جم گفت: باید شرایطمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ طوری مهیا کنیم که بتوانیم در کنار کرونا بازی کنیم؛ نه اینکه در فوتبال تخته شود.

خبرگزاری فارس: امین منوچهری در خصوص برگزاری دیدارهای دوستانه و اینکه آیا این بازی‌ها به بهبود شرایط تیم پارس جنوبی جم کمک می‌کند، اظهار داشت: طبیعتا بعد از سه ماه دوری از میادین رسمی، باید بازی‌هایی برگزار شود تا ایرادات و مشکلات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیش از ورود به مسابقات لیگ، از لحاظ فنی و بدنی، برطرف کنیم.

وی در مورد روند تیم پارس جنوبی، عنوان کرد: روند تیم با توجه به مشکلات مالی که دارد هیچ وقت رو به پیشرفت نیست چون هر جا که احتیاج است مسؤولان کمک کنند، هیچ کمکی نمی‌شود. بازیکن هم تا حدی می‌تواند توانایی و ظرفیت خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بروز بدهد اما مشکلات مالی به او فشار می‌آورد. وقتی زمین تمرینی وجود ندارد، در پارک که نمی‌تواند تمرین کرد. باید کمکی به ما بشود و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

مهاجم پارس جنوبی جم در مورد وضعیت این تیم از لحاظ فنی گفت: روز به روز پیشرفت کردیم. در بازی‌های آخری هم که قبل از تعطیلات کرونا انجام دادیم نتایج خوبی گرفتیم اما امیدوارم مشکلات مالی به ما ضربه نزند.

وی در مورد امضای نامه برای انصراف از لیگ برتر و اینکه آیا این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهند، اظهار داشت: نمی‌دانم. ما این نامه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ امضا کردیم ولی امیدوارم تصمیم خوبی گرفته شود.

منوچهری در مورد برگزاری مسابقات در شرایطی که بسیاری از شهرها و استان‌های ایران از نظر شیوع کرونا قرمز هستند، گفت: در هر صورت کرونا قرار نیست از بین برود. ما باید زیرساخت‌هایمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ درست کنیم. باید شرایطمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ طوری مهیا کنیم که بتوانیم در کنار کرونا، فوتبال بازی کنیم و بقیه مشاغل هم کارشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام بدهند. اگر بخواهیم فوتبال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تخته کنیم خیلی‌ها هستند که از این راه برای خانواده‌شان پول درمی‌آورند. باید در هر صورت ادامه داد ولی از راه اصولی و با کمترین آسیب.

مهاجم پارس جنوبی جم در مورد این که این تیم یک تیم نفتی است ولی از لحاظ مالی به خوبی تغذیه نمی‌شود و آیا این مسأله اعضای تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اذیت می‌کند، تصریح کرد: قانونی که برای تیم‌های نفتی گذاشته‌اند که در لیگ حرفه‌ای نمی‌توانند به آن کمک کنند، قانون خوبی نیست. امیدوارم بررسی مجددی کنند چون با همین قانون نفت تهرانی که بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرد از بین رفت و خشک شد. تمام آرزوی تیم پارس جم هم که زحمت کشید و به لیگ برتر آمد و به این ترتیب فکر می‌کنم تمام آرزوهای این تیم بر باد می‌رود. اگر مسئولان آن روزهایی که تلاش کردند و خوشحالی زیادی در شهر جم به وجود آمد را مرور کنند، متوجه می‌شوند با کمی هزینه و کمک به این تیم می‌توانند یک شهر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خوشحال کنند و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی در مورد کارگروه شرکت ملی نفت ایران برای تعیین تکلیف تیم‌های نفتی، عنوان کرد: امیدوارم کارگروهی که تشکیل شده بداند این تیم مانند ماهی‌ای است که از آب بیرون افتاده. ماهی هر چقدر تلاش کند که بدون آب زندگی کند، زمان زیادی ندارد و در نهایت می‌میرد. ما تمام تلاشمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنیم که این تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زنده نگه داریم اما برخی موارد دست ما نیست و خود به خود این اتفاق می‌افتد و جایی قطع می‌شود.

مهاجم پارس جنوبی جم در مورد این که سرمربی تیم معتقد است این کارگروه نشانه این است که می‌خواهند پارس جنوبی سقوط کند، گفت: هومن افاضلی قطعا چیزهای بیشتری از ما می‌داند. نفت تهران هم خیلی راحت افتاد. فکر می‌کنم آن تیم از لحاظ فنی می‌توانست در لیگ برتر بماند. این کارگروه هم ممکن است باعث همین کار شود.

منوچهری در مورد این که به نظر می‌رسد استرس سقوط به لیگ یک بین تمام اعضای پارس جنوبی وجود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد، اظهار داشت: ما از لحاظ فنی استرسی نداریم، ولی از لحاظ مالی خیلی استرس داریم. امیدوارم از لحاظ مالی دغدغه‌های ما برطرف و ‌مشکلات حل شود. بازیکن نباید به کوچک‌ترین موضوعات مانند اینکه امروز به تمرین بیاید اما ممکن است تمرین برگزار نشود یا آب نداشته باشیم، فکر کند. کسانی هستند که برای این تیم تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند. باید از ایوب چراغی مدیر تیم تشکر ویژه کنم که واقعا تلاش می‌کند این تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زنده نگه دارد ولی او تا جایی توانایی دارد. امیدوارم به او کمک کنند.

وی در مورد این که محسن بنگر عنوان کرده اگر چراغی پول داشته باشد آب معدنی در کنار تمرین پارس جنوبی قرار دارد یا می‌توانند برای سفر مگنو به برزیل بلیت تهیه کنند، عنوان کرد: دقیقا همین طور است. چراغی یک نفر است، باید قدر او را بدانند و باید به او کمک کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی

      پول نفت رو نمیدن تو فوتبال که یک شهر و یک خطه دلشون خوش باشه تو این ناخوشیها.اون وقت یک نفر میاد راحت ده تا این پولها رو ورمیداره میره این تبعیض این فساد بالاخره ی روزی یقه مسوولین رو میگیره بد جور هم میگیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یهویی میبینی میگن فلان شخص چند هزار میلیارد ور داشت و رفت کانادا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج