۱۰۰۶۸۶۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مهاجری: به تماشاگران و بازیکنان احساس دین می‌کنم

رضا مهاجری، سرمربی سابق تیم نساجی می گوید فرصت پیش آمده برای استراحت یک فرصت خوب و ایده آل برای او بوده است.

ورزش سه: رضا مهاجری، سرمربی سابق تیم نساجی می گوید فرصت پیش آمده برای استراحت یک فرصت خوب و ایده آل برای او بوده است. او در پاسخ به این سوال که ماه های دور از نساجی را چطور گذرانده است؛ می گوید: خب من از سال ۷۶ که مربیگری را از تیم جوانان پیام شروع کردم جز یک سال استراحتی نداشتم و نیاز به استراحت در ماه های اخیر داشتم و چقدر خوب شد که این اتفاق رخ داد. در این چند ماه البته بیکار نبودم. فرصتی دست داد تا چند کتاب مهم در فوتبال به خصوص ایده های مربیان بزرگ دنیا را مطالعه کنم و فیلم های متعددی را هم دیدم و بی تعارف روزهای کار در نساجی را هم مرور کردم.

اشتباهاتی که در آینده نباید تکرار شود، را لیست کردم و چه خوب که مطالعات من به این نتیجه منجر شد که تیم نساجی از نظر ایده های بازی تهاجمی یکی از بهترین های لیگ برتر بوده و این به گواه سایت های آنالیزی است که در فوتبال وجود دارد. از نظر شوت از راه دور. موقعیت سازی، دقت پاس، تعداد پاس ها و هم چنین دیگر موضوعات ما جز بهترین تیم ها بودیم اما در این بین عواملی منجر به عدم نتیجه گیری شد که این چند ماه فرصت خوبی بود که روی این عوامل مطالعه کنم و به طور حتم در آینده و در تصمیم گیری هایی که خواهم داشت این موضوع دخیل خواهد بود.

رضا مهاجری در واکنش به این سوال که با توجه به تصمیم گیری در باشگاه ها بر اساس نتیجه آیا باز هم مایل است در تیم بعدی اش ارایه گر بازی رو به جلو باشد؟ گفت: من در برابر تماشاگری که به استادیوم می آید احساس دین می کنم. او از وقت خود گذشته و هزینه کرده و به استادیوم می آید و حق دارد فوتبالی ببیند که از آن لذت ببرد. هم چنین بازیکنانم آنها حق دارند فوتبالی بازی کنند که برای آنها لذت بخش باشد.

فوتبال همانند یک معادله ریاضی است که هر روز به روز می شود و هر روز باید ایده های جدید برای نزدیک شدن به دروازه حریف و گل زدن داشته باشی. تلاش برای خلاق بازی کردن و فوتبال رو به جلو و در نهایت فوتبال مالکانه لذت بخش است و سبب پیشرفت می شود. البته من هم بر این عقیده ام تیم هم چنان که در حمله باید ایده های نو و خلاق داشته باشد باید در دفاع تیمی هم قوی عمل کند. چرا که فوتبال از دو بخش تشکیل شده است.

دفاع و حمله. خوشحالم که در نساجی تلاش کردم سبک بازی تیم را از بازی مستقیم و دفاعی به بازی تهاجمی و مالکانه تغییر دهم و یقین بدانید نساجی از این پس جز تیم هایی خواهد بود که روی زمین و مبتنی با برنامه بازی خواهد کرد چون به خوبی با این تغییر کنار آمده است. با توجه به شناختی که از محمود فکری دارم او به شکل از این بازی ادامه خواهد داد و نساجی در آینده روزهای بهتری را در لیگ برتر تجربه خواهد کرد.

سرمربی سابق تیم نساجی در مورد آینده کاری اش گفت: آنچه که در همه سال های اخیر منجر به حضورم در فوتبال شد تلاش فنی ام بود و خوشحالم که این چند ماه استراحت سبب شد دوباره بیاموزم و به قولی ریکاوری کنم. در مورد آینده کاری با توجه به سوابق مربیگری ام و اینکه به هر صورت بخشی از انتخاب ها در فوتبال فنی است نگرانی ندارم. نمی توانم دور از فوتبال باشم چون سر و کارم با فوتبال است و هم چنان تشنه انتقال تجربیات به بازیکنان و موفقیت در فوتبال هستم. قطعا آماده بازگشت به فوتبال هستم و پیشنهادی به دستم برسد آنرا بررسی خواهم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج