۱۰۰۷۰۳۳
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

خاتمی: در قضیه کرونا، دنیا شاهد کارآمدی نظام بود

آیت الله خاتمی، عضو هیأت رییسه خبرگان رهبری با اشاره به حوادث ۸۸ گفت: حدود یازده سال از این فتنه می‌گذرد، اما آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این است که نباید این توطئه و بعد از آن حماسه مردم در ۹ دی فراموش شود.

خبرگزاری رسا: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: هر جا مردم انحراف مسؤولان را از خط ولایت مشاهده کردند، تکلیف شرعی دارند که امر به معروف و نهی از منکر کنند.

خاتمی: در قضیه کرونا، دنیا شاهد کارآمدی نظام بود

آیت الله خاتمی:

* (با اشاره به حوادث سال ۸۸): حدود یازده سال از این فتنه می‌گذرد، اما آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این است که نباید این توطئه و بعد از آن حماسه مردم در ۹ دی فراموش شود.

* نباید فتنه فتنه‌گران توجیه شود، رهبر معظم انقلاب بیشترین تاکید را دارند که فتنه و فتنه‌گران را نباید فراموش کرد و از آن زمان تا الان بیش از دویست مرتبه واژه فتنه را به کار برده اند و حتی فرمودند شکایت فتنه گران را پیش خدا خواهم برد.

* فتنه گران، اهداف شومی در سر داشتند، اما هدف اصلی آنها از بین بردن نظام ولایی بود، چنان که مردم نیز با بصیرت انقلابی، بساط فتنه را تشخیص دادند و در راهپیمایی‌ها فقط عکس امام و رهبری را آوردند و شعار اصلی آنها در سراسر کشور این گونه طنین انداز شد که «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده».

* در قضیه کرونا جهان شاهد کارآمدی نظام ولایت فقیه و مدیریت رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای بود و از سوی دیگر ناکارآمدی دولت‌های غربی و مدیریت ضعیف و سکولاری آمریکا و اروپا را مشاهده کرد.

* مدیریت و ساماندهی رهبر معظم انقلاب و همراهی نیروهای مسلح که واقعا خوش درخشیدند، همچنین پزشکان و پرستاران که جهادی ماندگار را در قضیه کرونا به نمایش گذاشتند، سبب شد که نظام اسلامی شاهد موفقیت در این عرصه باشد.

* باید مسؤولان در نظام اسلامی متوجه باشند که مشروعیت آنها از ولایت فقیه است، چنان که در اصل پنجاه و هفت قانون اساسی نیز این قید آمده است و قوای سه گانه زیر نظر ولایت مطلقه فقیه مشروعیت دارند و مجاز به فعالیت هستند.

* حضور مردم در صحنه‌های دفاع از نظام و ولایت، امر به معروف است و همان گونه که در این اصل، دعوت به خیر و امر به معروف مردم از طرف حکومت و مطالبه گری مردم از مسؤولان به عنوان یک وظیفه و تکلیف شرعی قید شده است، هر جا که مردم انحراف مسؤولان را از خط ولایت مشاهده کردند، تکلیف شرعی دارند که امر به معروف و نهی از منکر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      البته ناگفته نماند که دولت با دادن وعده دروغ پرداخت بیمه بیکاری به بسیاری از مردم،اونها رو در خونه نگهداشت و اینطوری کورونا رو کنترل کرد.
      با گذشت ۳ ماه از سال هنوز مقرری بیکاری پرداخت نشده.

    • بدون نام

      خیلی آفرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج