۱۰۰۷۱۹۳
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

شاه‌حسینی:

کفاشیان فوتبال را به خرابه و تاج آن را به ویرانه تبدیل کرد

رئیس پیشین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد رئیس اسبق فدراسیون، فوتبال را تبدیل به خرابه و رئیس سابق، فوتبال را به ویرانه تبدیل کرد.

خبرگزاری تسنیم: عبدالرحمان شاه‌حسینی در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «چهار چهار دو»، درباره مقررات بین‌المللی فوتبال در ارکان قضایی اظهار داشت: ۶، ۷ سال پیش، تغییراتی در ارکان قضایی مقررات بین‌المللی فوتبال ایجاد شد. به این شکل که در تمام کشورهای عضو، انتخاب ارکان قضایی اعم از کمیته‌های انضباطی، استیناف و اخلاق توسط رئیس فدراسیون فوتبال، ممنوع اعلام شد؛ چرا که استقلال سیستم قضایی فوتبال زیر سوال می‌رود و اگر اینگونه باشد، افراد نمی‌توانند مستقل باشند.

وی با اشاره به شایعاتی درباره برگشت علی کفاشیان به هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال و تغییرات حکم گفت: از لحاظ حقوقی، پرونده‌هایی که تشکیل می‌شود و درخواست تجدید نظر برای آن داده می‌شود، دو حالت دارد؛ حالت اول این است که با ارائه مستندات ثابت می‌شود که هیچ تخلفی صورت نگرفته‌ است و حکم تبرئه صادر می‌شود، اما این اتفاق در خصوص کفاشیان صورت نگرفت و تنبیه، تقلیل یافته است. کسر این تنبیه برای ما قابل پذیرش نیست؛ چون از لحاظ حقوقی هیچ توجیهی ندارد.

رئیس پیشین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه مدیران فوتبال در حال استفاده از امتیازات کلان فوتبالی هستند، تصریح کرد: جامعه فوتبال توقع شدیدترین برخورد با این افرادی را دارند که قرار است هدایتگر فوتبال باشند تا برای سایران درس عبرت شوند. اگر شرایط تخفیف هم فراهم باشد، باید معقول و منطبق با اصول باشد.

شاه‌حسینی با اشاره به وضعیت کفاشیان و تاج بیان کرد: این دو نفر یا کناره‌گیری کرده‌اند، یا غیبت کرده‌اند‌. اگر استعفا کرده‌اند و این استعفا پذیرفته شده، بازگشت آنان تابع شرکت در انتخابات است. اگر هم غیبت کرده باشند، نباید هر زمان که مد نظر خود آنهاست، بازگردند و هیئت‌رئیسه باید به آن رسیدگی کنند. کفاشیان در زمان حضورش در فوتبال، آن را به خرابه تبدیل کرد و تاج آن را به ویرانه مبدل ساخت‌.

وی درباره اساسنامه ایجاد شده گفت: طوری اساسنامه را تنظیم کردند که تنها دو رئیس در آن متولد شد. این افراد باید از فوتبال بروند تا مالکان واقعی، جان تازه‌ای به آن برگردانند و آن را به سامان برسانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه اونایی که این دوتا رو گذاشتن سرکار

    • بدون نام

      دقیقا

    • رباعی

      آقای شاه حسینی، شما خودتون در جریان قضیه عمادرضا و تخلف تیم اصفهانی در جذب و استفاده از مهاجم عراقی در فینال جام‌حذفی، با علم و یقین کامل بر اینکه شکایت پرسپولیس صحیح بود و پرسپولیس محق بود، اما غلام گوش به فرمان کفاشیان شدید و بر کثافت کاری ها سرپوش گذاشتید.


      شما هم همدست اون باند خرابکار هستید و بایستی همگی مجازات بشید

    • بدون نام

      اشکال نداره . یزدی و مرحوم شاهرودی و آملی لاریجانی هم همین کار رو با شدت بیشتر با قوه قضائیه کردند .

    • بدون نام

      بخدا اگه شما دونفر از شرم وحیا چیزی حالیتون بود دیگه افتابی نمی شدین

    • ع،ر

      حال‌وروز‌کل‌کشور‌همینه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج